درفشی: شکایتم از شایعه سازان را نزد خدا می برم
حواشی عجیبی که پیرامون شورای شهر بابل این روزها در تمام رسانه‌ها مطرح است جنجال بزرگی به پا کرد. خبری که از داشتن رابطه چند نفر از اعضای شورای شهر بابل با یکی از بانوان این شهر سروصدای بسیار زیادی به همرا داشت و جنجال خبری بزرگی را موجب شد.
کد خبر: ۶۵۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۱ 16 September 2018

 

داور بین‌المللی بانوان کاراته گفت: حکم و سوت داوری آسیایی‌ام را به شهدای مدافع حرم اهدا کرده‌ام برخی سایت‌های معاند خواسته‌اند این موضوع را دستاویز قرار دهند و با منتشر کردن اخبار کاملاً کذب علیه بنده فضاسازی کنند.

حواشی عجیبی که پیرامون شورای شهر بابل این روزها در تمام رسانه‌ها مطرح است جنجال بزرگی به پا کرد. خبری که از داشتن رابطه چند نفر از اعضای شورای شهر بابل با یکی از بانوان این شهر سروصدای بسیار زیادی به همرا داشت و جنجال خبری بزرگی را موجب شد.

ریحانه درفشی یکی از پیشکسوتان بانون در بخش داوری که سال‌های زیادی را به عنوان داور بین‌المللی فعالیت می‌کند و هیچ‌گونه ارتباطی به این ماجرا ندارد، اما مطرح شدن نام او پیرامون این پرونده از طرف برخی حاشیه‌سازان برای درفشی دردسرهای زیادی به پا کرد.

برخی‌ها عکس وی را در فضای مجازی منتشر کردند و حواشی که بانوی بابلی با اعضای شورای شهر داشت را به او نسبت دادند اما او این موضوع را کاملاً تکذیب کرد و مدعی شد که برخی‌ها برای اینکه نام و وجهه او را تخریب کنند دست به این کار زده‌اند و او تا آخر پیگیر این ماجرا است و برای اعاده حیثیت شکایت کرده است.

ریحانه درفشی، اظهار داشت: بنده ۲۵ سال است که در بخش داوری به صورت جدی فعالیت می‌کنم و نزدیک به ۱۸ سال است که داور بین‌اللملی کاراته نیز هستم اما با توجه به اینکه خیلی از بخش داوری نمی‌توانم منبع درآمدی داشته باشم، به همین دلیل سالیان سال است که در بابل یک آتلیه دارم که در کنار داوری از این عکاسی نیز درآمد دارم. متأسفانه این روزها همه شاهد هستند که اتفاقاتی در شورای شهر بابل رخ داده که نمی‌دانم چرا این همه هجمه‌سازی علیه من و از کجا آغاز شده است و متأسفانه در صفحات اجتماعی منتشر شده و با قاطعیت اعلام می‌کنم این موضوع هیچ ربطی به من ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فرد مورد نظر و یا آتلیه‌ای که او دارد تشابه اسمی با شما دارد یا خیر، گفت: خوشبختانه هیچ تشابه اسمی نه در نام و فامیلی من وجود دارد و نه در نام آتلیه، اما نمی‌دانم پس از اینکه این صحبت‌ها مطرح شد و حتی امام جمعه بابل در نماز جمعه در مورد این موضوع صحبت کرد چرا در تمام سایت‌های معاند نام من عنوان شده است. شاید به خاطر اینکه بنده حکم و سوت داوری آسیایی‌‌ام را به شهدای مدافع حرم اهدا کرده‌ام برخی سایت‌های معاند خواسته‌اند این موضوع را دستاویز قرار دهند و با منتشر کردن اخبار کاملاً کذب علیه بنده فضاسازی کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا شما پیگیر این موضوع هستید و حتی از طریق محاکم قضایی شکایت کرده‌اید آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: بنده پس از انتشار وسیع اخبار مذکور به صورت رسمی از طریق پلیس فتا و محاکم قضایی روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه شکایت خود را ثبت نموده و این موضوع را پیگیری می‌کنم.

داور آسیایی کاراته کشورمان در پایان صحبت‌های خود گفت: متأسفانه علی‌رغم آنکه در ماه محرم هستیم، عده‌ای آگاهانه و برخی هم بدون آنکه صحت و سقم شایعات مذکور اطلاع داشته باشند به راحتی با انتشار این اخبار نه تنها ظلم بزرگی به من داشتند بلکه آبروی خانواده من را نیز در معرض تاخت و تاز قرار دادند که هرگز از این موضوع نمی‌گذرم و شکایت آن را نزد خدا خواهم کرد. بنده قطعاً این موضوع را تا آخر پیگیری خواهم کرد و از آبرویم دفاع می کنم.
منبع: خبرگزاری فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار