قرار بود در روزهای اخیر وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج و چند طرح بیمارستانی و بهداشتی دیگر به استان سفر کند که این سفر به دلیل برنامه‌های فشرده وزیر تاکنون به تعویق افتاده است.
کد خبر: ۶۵۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸ 16 September 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد / اجتماعی ، هیئتی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست رئیس این دانشگاه در روزی پر کار به دیدار وزیر بهداشت ، معاون بهداشتی وزیر و برخی مسئولان وزارتی رفتند.
بنابر این گزارش دکتر اورنگ ایلامی ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد ، ابراهیم نعیمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ، امین الله بابویی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی،دکتر ناز آفرین حسینی معاون آموزشی ، جمشید محمدی سرپرست معاونت فرهنگی دانشجویی ، دکتر امام بخش قایدی معاون غذا و دارو ،دکتر غلام عباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و کریم رضایی مشاور رئیس دانشگاه با وزیر و معاون بهداشت وزارت بهداشت دیدار کردند.
در دیدار با وزیر بهداشت ، هیئت مدیریتی استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های انجام گرفته به مقام ارشد بهداشتی کشور  و دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت مهمترین موضوعات و مشکلات مرتبط با حوزه بهداشت و درمان استان مطرح شد .
در ادامه این دیدارها ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان ، معاون بهداشت استان و مشاور دانشگاه علوم پزشکی استان با دکتر امین لو ، مسؤول هیئت امنای وزارت بهداشت کشور دیدار و از مصوبات انجام گرفته در هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش ارائه شد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، قرار بود در روزهای اخیر وزیر بهداشت برای افتتاح بیمارستان بزرگ یاسوج و چند طرح بیمارستانی و بهداشتی دیگر به استان سفر کند که این سفر به دلیل برنامه‌های فشرده وزیر تاکنون به تعویق افتاده است اما در سفر دکتر ایلامی و هیئت همراه آخرین هماهنگی ها صورت گرفته است و سفر وزیر بهداشت به استان قریب الوقوع خواهد بود.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
این‌ها که همه با هم رفتند تهرون پس کی نامه های ارباب رجوع را امضا می کنه ؟
گندمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
وزیر تحویلشون نگرفته فقط داخل راه رو دیدشونه اخ وبخت ای استان اخ اخ
دکتر نیکبخت بیا کجای یادت بخیر ک با زور میرفتی داخل اتاق وزیر
حالا دانشگاه رو ب چ روزی نشانداند
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۵
درود بر استاد ارزشمند ایلامی که مقتدرانه از دانشگاه دفاع کردید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار