فرهام زاهد؛
تابناک / فرهام زاهد با اشاره به ویژگی ها و بومی وغیربومی بودنِ شهردار رشت، اظهار کرد: حقیقتا دراین موضوع بحث خاصی مد نظرم نیست، دوستان به هرجمع بندی برسند، ان شالله ما بررسی می کنیم، اگر گزینه خوبی بود ما هم رای می دهیم.
کد خبر: ۶۵۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 15 September 2018

تابناک / فرهام زاهد با اشاره به ویژگی ها و بومی وغیربومی بودنِ شهردار رشت، اظهار کرد: حقیقتا دراین موضوع بحث خاصی مد نظرم نیست، دوستان به هرجمع بندی برسند، ان شالله ما بررسی می کنیم، اگر گزینه خوبی بود ما هم رای می دهیم.

 

تا زمان انتخاب دکتر نصرتی موافق وی نبودم اما نصرتی یکی از بهترین شهردارهای چندین سال اخیر رشت بود / متوجه نشدیم چه کسی را از دست دادیم / تا توانستیم به نصرتی ایراد های بنی اسرائیلی گرفتیم / برهم زدن زمین بازی، طول دادنِ مصوبات و هزار داستان دیگر به وجود آوردیم


وی ادامه داد:بعضی از صفحات اطلاع رسانیِ رسمی و غیر رسمی، صحبت هایی داشتند که شهردار مثلا آذری یا غیر بومی است، اما من تا حالا چیزی نشنیدم.


عضوشورای شهررشت تاکید کرد: ما درحالِ گذراندنِ دوره ی پسا هیئت رئیسه هستیم و باید مسیر درستی را طی کنیم.


زاهد با اشاره به اینکه من تا زمان انتخاب آقای دکتر نصرتی موافق انتخاب ایشان نبودم، گفت: ما به یک جمع بندی رسیدیم و نهایتا ایشان رای آوردند و قرارشد همه به ایشان رای بدهند که با قدرت بیشتری کارشان را انجام دهند.


وی تصریح کرد: وقتی آقای نصرتی کارشان را شروع کردند، من در جلسات نیز عرض کردم که از شهردار شدنِ ایشان خیلی خوشحال شدم و با رفتن آقای نصرتی، همان موقع هم عرض کردم، متوجه نشدیم چه کسی را از دست دادیم، آقای نصرتی یکی از بهترین شهردارهای چندین سال اخیر رشت بودند.


عضو شورای اسلامی شهررشت، بومی و غیربومی بودن را بخشی از موضوعِ ویژگی ها وانتخاب شهردار رشت دانست وافزود: در واقع بنده نیز مانند خیلی ازعزیزان، دوست دارم که شهردار، بومی انتخاب شود اما هم اکنون اصلا زمان پرداختن به این موضوع نیست.


زاهد با بیان اینکه شاید درآینده با مطرح شدنِ گزینه ها، مشاهده کنیم که همه بومی هستند و غیر بومی در میانشان نیست، گفت: نظردوستانی که دنبال شهردار بومی هستند، به امیدخدا جلب شود.


وی برلزوم شایسته سالاری درانتخاب شهردار تاکید و تصریح کرد: باید واقعا دنبال افرادی باشیم که ارتباط خوبی داشته باشند؛ معتقد نیستم که چنین فردی در رشت نیست، بلکه در رشت به وفور هم پیدا می شود ولی باید ببینیم مثلا نفع منِ فرهام زاهد در چیست؟ آیا نفع من دراین است که واقعا شهردار بومی بیاید؟ شهردار متخصص بیاید؟ یا نه من دنبال موضوع دیگری هستم؟


عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ما باید تعارف را با خودمان کنار بگذاریم و وقت را از دست ندهیم، افزود: ما آقای نصرتی را آوردیم ولی تا توانستیم به او ایراد های بنی اسرائیلی گرفتیم، برهم زدن زمین بازی، طول دادنِ مصوبات ایشان و هزار داستان دیگر به وجود آوردیم و سایت ها و رسانه ها به دنبال مدرک تحصیلی ایشان رفتند و موضوعات این چنینی درست کردیم ونتیجه یک دوره سرپرستی طولانی مدت شد که به جریانات هیئت رئیسه گره خورد.


زاهد به راه افتادنِ سروصدا بعد از رفتنِ نصرتی مبنی بر اینکه چرا رشت، شهردار ندارد، اشاره و اعلام کرد: شهردار که داشتیم شرایط جوری رقم خورد که مدعی شدیم آقای نصرتی فرار کرده و اگر بومی بود، همین جا می ماند و مبارزه می کرد.


وی با طرح این پرسش که آقای نصرتی با چه کسی باید مبارزه می کرد، افزود: وقتی منِ عضو شورا، منطق مناسبی برای جدل، بحث و صحبت های پیرامونِ موضوع مدیریت شهری ندارم و همواره مدلی بازی می کنم که بازی به هم می خورد، مثلا نصرتی بماند با چه کسی بحث کند!؟ بماند و چکار کند!؟

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار