معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: هسته مرکزی شهر ایلام ظرفیت صدور مجوز مطب، کلینیک و پاراکلینیک جدید را ندارد.
کد خبر: ۶۵۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 12 September 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  احمد کرمی در نشست شورای ترافیک، خواستار ممنوعیت صدور مجوز جدید برای مطب پزشکان در هسته مرکزی شهر ایلام شد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی که متولی سلامت مردم است نباید با صدور بی رویه مجوز برای ایجاد مطب در مرکز شهر مشکلات بهداشت محیط و ترافیک را تشدید کند.

وی یادآور شد: اگر در دوره های پیشین مانع از ایجاد مطب پزشکان در هسته مرکزی شهر می شدند، امروز با مشکلات عدیده ای که در این مرکز دارد روبرو نبودیم.

کرمی، خواستار ساماندهی نوبت دهی پزشکان برای جلوگیری از تجمع مریض ها شد و ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تدابیری اتخاذ کند که پزشکان به جای هسته مرکزی در نقاط دیگر شهر که از ترافیک کمتری برخوردارند ارائه خدمت کنند.

وی، در بخش دیگری از سخنانش خواستار آینده نگری در برنامه ریزی طرح های عمرانی شد و گفت: در برنامه ریزی برای پروژه های عمرانی باید با افق بلند مدت به طراحی و اجرای طرح ها پرداخته شود تا در آینده با چالش های گوناگون مواجه نشویم.

وی عوامل ترافیک شهر ایلام را متعدد و چند وجهی دانست و اظهار داشت: عواملی مانند: مقررات شهرسازی، فرهنگ رانندگی و شهروندان، محدودیت سطح خیابان ها و معابر و... دست به دست هم داده و ترافیک شهر ایلام را ایجاد کرده اند.

معاون عمرانی استاندار ایلام، رشد تکنولوژی به عنوان ابزاری برای رفاه شهروندان را در امور مدیریت ترافیک شهر کارگشا معرفی کرد و گفت: اگر برنامه ریزی های ما با نگاه به آینده شهر نباشد در آینده خیلی نزدیک با چالش بزرگ ترافیک مواجه خواهیم بود.

کرمی، با تاکید بر اینکه برای بسیاری از مسائلی که در آینده با آنها مواجه خواهیم شد، از هم اکنون برنامه ریزی کنیم گفت: برنامه ریزی دستگاه های متولی باید به گونه ای باشد که به مرور خدمات و امکانات را از مرکز شهر ایلام به نقاط مختلف آن هدایت کنند.

وی، بر اجرای مصوبات شورای ترافیک تاکید کرد و گفت: دستگاه های ذیربط باید تمام تلاش خود را برای اجرای مصوبات این شورا به کار بگیرند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار