سرمربی تیم فوتسال بانوان صنعت فجر شیراز گفت: اگر بازیکنانم دقت بیشتری می کردند می توانستیم با گل های زیادتری تیم شهر کرد را شکست دهیم.
کد خبر: ۶۵۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 07 September 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: ستاره زارع افزود: برابر تیم دریژنو شهرکرد، در نیمه نخست آن طور که از بازیکنانم انتظار داشتم نتوانستند خوب بازی کنند زیرا عصبی بودند، اگرچه این نیمه هم با برتری ما پایان یافت.
وی اضافه کرد: در بین دو نیمه با بازیکنان تیم صحبت کردم و آنها به خود آمدند و توانستند بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند و پنج گل هم به ثمر برسانند.
زارع ادامه: مشکل بزرگ بازیکنان ما در عدم گلزنی است اگرچه بارها روی این ضعف کارکرده ایم اما بازهم باید بیشتر کار کنیم تا مشکل برطرف شود.
سرمربی تیم فجر بیان داشت: اگر بازیکنان تیم دقت می کردند می توانستیم تعداد گل های خود را برابر شهر کرد دو برابر کنیم تا در روزهای پایانی لیگ غصه از دست دادن این گل ها را نخوریم.
وی گفت: باید تمرکز خود را به بازی جمعه هفته آینده که با استقلال ساری داریم معطوف کنیم.
دیدار تیم های صنعت فجر شیراز با درِیژ نو شهر کرد در هفته پنجم این رقابت ها که جمعه در سالن نصیری شیراز برگزار شد با نتیجه هفت بر 2 به سود میزبان پایان یافت.
در رقابت های فوتسال برتر بانوان 11تیم شرکت دارند و پس از برگزاری بازی های دوره ای، چهار تیم ابتدای جدول راهی مرحله حذفی (پلی آف) می شوند.
تیم های فجر و پارس آرا شیراز نمایندگان فار س در لیگ برتر فوتسال بانوان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار