استاندار فارس گفت: تصفیه خانه غرب صدرا با ظرفیت ۳ هزار متر مکعب از جمله مطالبات اصلی مردم بود که امروز به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۵۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ 05 September 2018

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل تبادار بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی شهر صدرا در جمع خبرنگاران موضوع فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه را از مطالبات مکرر مردم در شهر صدرا دانست و افزود: تصفیه خانه غرب صدرا در کوتاهترین زمان ممکن با ظرفیت سه هزار متر مکعب امروز به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه یکی از مهمترین نیاز های زیستی برای زندگی مردم است، خاطرنشان کرد: طرح های دیگری به منظور احداث تصفیه خانه در شهر صدرا در دستور کار قرار دارد.
استاندار فارس همچنین به افتتاح 576 واحد مسکن مهر در صدرا اشاره کرد و افزود: از هزار و 112 مسکن مهر استان فارس تنها چهار هزار واحد باقی مانده که تعداد زیادی از این واحد ها نیز آماده بهره برداری است.
وی با بیان اینکه بیشترین بهره برداری از مسکن مهر در دولت تدبیر و امید انجام شده است، کمبود خدمات در این مجموعه ها را یکی از دغدغه های مهم دولت دانست و اظهارکرد: تامین خدمات آموزشی، فرهنگی، رفاهی، ورزشی و سایر امکانات در مجموعه واحدهای مسکن مهر اولویت دولت برای به بهره برداری رساندن این مجموعه ها است.
تبادار با اشاره به اینکه تعداد زیادی از چهار هزار مسکن مهر افتتاح نشده در استان فارس آماده بهره برداری است، عنوان کرد: بهره برداری از این واحدها پس از تامین نیازهای خدماتی ساکنان انجام خواهد شد.
استاندار فارس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا افزایش قیمت ها در هزینه تمام شده مسکن مهر برای متقاضیان تغییراتی ایجاد خواهد کرد گفت: تلاش دولت بر این است که این خانه ها بر اساس تعهدات پیشین در اختیار متقاضیان قرار بگیرد.
وی افزود: مشکلات مربوط به افزایش قیمت در مسکن مهر شهر صدرا با همکاری و مشارکت پیمانکار، سازمان عمران صدرا و مردم حل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار