با پايان مرحله نخست ليگ اميدهاي ايران رقم خورد
دووميداني‌كاران جوان استان قم با درخشش در مرحله نخست رقابت‌هاي ليگ اميدهاي دووميداني ايران دو عنوان قهرماني و نايب‌قهرماني را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۶۵۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 03 September 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که قم امسال موفقیت‌های بسیار متعددی در رده‌های سنی مختلف دوومیدانی ایران کسب کرده، بار دیگر دوومیدانی‌کاران قم در مسابقات لیگ امیدهای ایران درخشیدند تا روند پیشرفت‌های این رشته همچنان ادامه داشته باشد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون دوومیدانی، مرحله نخست مسابقات دوومیدانی لیگ امیدهای ایران با حضور دوومیدانی‌کاران پسر دعوت شده از سوی این فدراسیون در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و با افتخار آفرینی نمایندگان قم به پایان رسید.

این در شرایطی است که طبق آیین‌نامه مصوب مسابقات لیگ امید، رقابت‌های مرحله نخست این لیگ در مواد 200 متر، 110 متر با مانع، 800 متر، سه هزار متر با مانع، 10 کیلومتر پیاده‌روی، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و پرش ارتفاع به انجام رسید.

همچنین با اعلام رکوردهای حد نصاب جایزه، هر دوومیدانی‌کاری که موفق به ثبت آن شد از سوی فدراسیون دو و میدانی جایزه دریافت کرد، جایزه‌ای که در ماده 110 متر با مانع به علی سلامتیان و در رشته 200 متر به دیگر چهره شاخص این رشته یعنی مهدی رضایی اختصاص یافت.

در رقابت‌های رشته 110 متر با مانع مرحله نخست مسابقات لیگ امید پسران ایران که حد نصاب دریافت جایزه 14 ثانیه و 30 صدم ثانیه بود، علی سلامتیان از قم با زمان 14 ثانیه و 47 صدم ثانیه نایب‌قهرمان شد در حالی که نفر اول این رشته زمان بسیار اندکی با وی فاصله داشت.

در رشته 200 متر این مرحله از پیکارهای سال 1397 لیگ دوومیدانی امیدهای کشور نیز که حد نصاب دریافت جایزه 21 ثانیه و 50 صدم ثانیه بود، مهدی رضایی دوومیدانی‌کار المپیکی قم با زمان 21 ثانیه و 97 صدم ثانیه دیگر رقبا را پشت‌سر گذاشت و با شایستگی قهرمان شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار