در رشته 400 متر با مانع صورت گرفت
دووميداني‌كار ملي‌پوش استان قم موفق به كسب مجوز حضور در مرحله نيمه نهايي مسابقات دووميداني بازي‌هاي آسيايي 2018 جاكارتاي اندونزي شد.
کد خبر: ۶۴۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲ 26 August 2018

 

به گزارش تابناک قم، بازى‌هاى آسیایى ٢٠١٨ جاکارتای اندونزی امروز در حالی پیگیری شد که در بین ورزشکاران رشته‌های مختلف که به نمایندگی از کاروان جمهوری اسلامی ایران به میدان رفته‌اند، دو ورزشکار در رشته‌های کاراته و دوومیدانی نماینده استان قم در مصاف با حریفان آسیایی هستند.

در رشته کاراته امیر مهدی‌زاده در وزن منهای 60 کیلوگرم در سومین تجربه حضور در این بازی‌ها برای دومین بار متوالی به دیدار نهایی راه یافت اما با بدشانسی و البته کمی مشکلات داوری به حریف اهل اندونزی باخت و به نشان نقره این بازی‌ها دست پیدا کرد.

اما دیگر ورزشکار قمی که یکی از چهار نماینده ورزش استان قم در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی 2018 به شمار می‌رود، رضا ملک‌پور دوومیدانی‌کار رشته 400 متر با مانع است که برای نخستین‌بار مجوز حضور در این رویداد مهم قاره کهن را به دست آورده است.

ملک‌پور که اردیبهشت ماه امسال در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی توانست رکورد رشته 400 متر با مانع ایران را به نام خود کند و در رقابت‌های بین‌المللی ترکیه بار دیگر این رکورد را به نام خود ارتقاء داد، به راحتی مجوز حضور در نیمه نهایی بازی‌های آسیاییی جاکارتای اندونزی 2018 را به دست آورد.

این دوومیدانی‌کار به دلیل به حد نصاب نرسیدن دوندگان برای حضور در مرحله مقدماتی مسابقات رشته 400 متر با مانع، به همراه سایر دوومیدانی‌کاران حاضر در این مسابقات به مرحله نیمه نهایی رفت تا راس ساعت 20 امروز در مرحله پایانی برای کسب مدال به میدان برود.

گفتنی است دوومیدانی استان قم در بازی‌های آسیایی سال‌های 2006 به میزبانی شهر دوحه قطر و 2010 در گوانگ‌جو چین با حضور محمدمحسن ربانی دارنده نماینده در تیم ملی دوومیدانی و کاروان اعزامی ایران بوده است و رضا ملک‌پور دومین دوومیدانی‌کاری است که در تاریخ فعالیت این رشته مجوز حضور در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی را کسب کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار