کد خبر: ۶۴۷۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۴ 25 August 2018

نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی به مزیت‌های صنعت پتروشیمی برای منطقه چابهار اشاره کرد و گفت: صنعت پتروشیمی محرک توسعه منطقه چابهار است.
عبدالغفور ایران نژاد، در گفتگو با خبرنگار نیپنا با تاکید بر حمایت مجلس از روند توسعه صنعت پتروشیمی درباره مزیت‌های چابهار برای توسعه صنعت پتروشیمی اظهارکرد: منطقه چابهار با توجه به موقعیت استراتژیک و نیز دارا بودن زیر ساخت های مناسب از شرایط مناسبی برای توسعه صنعت پتروشیمی و نیز افزایش ظرفیت تولید و صادرات برخوردار است که باید از این فرصت به نحو مطلوب استفاده کرد.
وی با بیان این که یکی از مزیت‌های پتروشیمی در منطقه چابهار نزدیکی به دریای آزاد است، افزود: این مهم باعث کاهش فاصله حمل محصولات پتروشیمی می‌شود و کشتی‌های بزرگتر می‌توانند در آن منطقه لنگر انداخته و محصولات پتروشیمی را بارگیری کنند.
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه قرار گرفته است و همگی باید با عزمی ملی از این صنعت ارزش آفرین و پیشرو حمایت کنیم.
ایران نژاد با بیان اینکه امروز پتروشیمی رکن اصلی صادرات غیر نفتی کشور است، گفت: توسعه صنایع بزرگ ازجمله صنعت پتروشیمی و رفع موانع تولید بنگاه‌های بزرگ صنعتی باید از مسیر افزایش سرمایه بانک‌های تخصصی محقق شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار