کد خبر: ۶۴۶۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 21 August 2018

معاون خدمات شهری شهردار زاهدان گفت: با توجه به این که کشتار دام در روز عید قربان تبعات بهداشتی و محیطی فراوانی دارد با افرادی که در میدان ها و معابر شهری اقدام به ذبح دام کنند برخورد می شود.

به گزارش ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، محمد امیر براهویی افزود: دام های مورد نیاز مردم زاهدان برای عید قربان در دو میدان دام عرضه می شود.

وی بیان کرد: میدان دام بهنام در ورودی این شهر از سمت کرمان و میدان دام وحدت، واقع در کلاته کامبوزیا به مناسبت عید سعید قربان برای خرید و فروش دام آماده شده است.

وی اظهار کرد: هر سال تعداد دام های ورودی به زاهدان بسیار زیاد است که علاوه بر این دو میدان، ورودی شهرک دامداران زاهدان نیز به عنوان محل اضطراری برای خرید و فروش دام در نظر گرفته و غرفه بندی در این میدان ها انجام و شرایط مناسب برای تغذیه دام ها نیز فراهم شده است.

وی تصریح کرد: دامداران می توانند برای عرضه دام خود به این میدان ها مراجعه کنند تا از عرضه پراکنده دام در شهر کاسته و شرایط خرید برای مردم نیز بهتر شود.

براهویی گفت: برای تسهیل شرایط کشتار دام در عید قربان، محل های عرضه مرغ زنده در زاهدان به طور رایگان در اختیار عموم قرار می گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان تصریح کرد: با توجه به آلودگی های ناشی از کشتار دام در روز عید، 10 شرکت خدماتی در 10 ناحیه زاهدان موظف هستند طی 24 ساعت ضایعات و زباله ناشی از کشتار را از شهر جمع آوری کنند و بر اساس برنامه ریزی انجام شده 90 دستگاه خودروی جمع آوری زباله به همراه دیگر ماشین آلات عمرانی برای پاک‌سازی شهر در این روز به کار گرفته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار