مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس با انتقاد شدید از نمایش «مجلس سیاه‌بازی گربه عبید» در شیراز گفت: این نمایش هم ضد فرهنگ و هم ضد اسلام است.
کد خبر: ۶۴۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷ 21 August 2018

حجت الاسلام بینازاده گفت:به‌عنوان یک شهروند، یک ایرانی و یک مسلمان با کمال تاسف باید اعلام کنم این نمایشنامه هم ضد فرهنگ است، هم ضد ارشاد و هم ضد اسلام!

وی خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: اگر صدور مجوز این نمایش از دست‌تان در رفته است که معلوم می‌شود لیاقت و صلاحیت این کار را ندارید و اگر عمداً مجوز داده‌اید خائن هستید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس با انتقاد شدید از مسؤولان فرهنگی فارس افزود: آقایان مسؤولین فرهنگی شهر که چشمتان را بسته‌اید، این خیانت است؛ این کار را نکنید. مردم ما مسلمان هستند و برای این انقلاب جان و جوان و خون دادند. مردم از اول تاکنون در دهان دشمن زدند و شما با این کارها دشمن را شاد نکنید.

بینازاده هچنین اعضای شورای شهر شیراز را هم خطاب قرار داد و گفت: آقایان اعضای شورای شهر که به تماشای نمایش رفته‌اید و به‌به و چه‌چه کرده‌اید، حق شیراز این نیست. خودتان می‌دانید چه کسانی را هدف گرفته‌اید؛ آب به آسیاب دشمن نریرید.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس با بیان اینکه مشکل این نمایشنامه با حذف بخش‌هایی از آن حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ما نه ضد فرهنگ هستیم و نه ضد هنر، اما از آبروی هنر سوءاستفاده نکنید. چرا به نام هنر به مقدسات مردم اهانت می‌کنید؟ هنر محترم است و شما با این رفتارها حرمت هنر را هم می‌شکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار