نایب رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه هر 15 روز و در شهرستان ها هر هفته یک همایش پیاده روی خانوادگی برگزار می کنیم.
کد خبر: ۶۴۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 21 August 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،فریده آقایی ، یکی از ضروریات داشتن جامعه ای سالم را همگانی کردن ورزش عنوان کرد و گفت: توسعه ورزش های همگانی به تقویت روحیه نشاط و شادابی، ترویج ورزش بین خانواده ها و تشویق به تحرک مردم جامعه کمک می کند.

وی با اشاره به برگزاری همایش های متعدد ورزش همگانی در کرمانشاه، ادامه داد: برگزاری همایش های پیاده روی از جمله این برنامه هاست که در شهر کرمانشاه هر 15 روز و در اکثر شهرستان ها هر هفته این همایش ها را برگزار می کنیم.

نایب رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: درحال حاضر در سطح 17 پارک و یازده سالن ورزشی سطح شهرکرمانشاه برنامه ورزش صبحگاهی را به منظور جذب مردم به سمت ورزش برگزار می کنیم که خوشبختانه با استقبال بسیار خوب مردم خصوصا بانوان روبرو است.

به گفته این مسئول تاکنون در سطح استان جمعا 43 ایستگاه ورزش های همگانی برپا شده است.

وی همچنین از برپایی همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته دولت در کرمانشاه خبرداد و گفت: این همایش روز جمعه(دوم شهریور) با حضور مسئولان و مردم ورزش دوست کرمانشاه از محل پارک شاهد تا میدان کوهنورد تاق بستان برگزار خواهد شد.

آقایی تصریح کرد: ساعت شروع این همایش 8 صبح می باشد و به برنده قرعه کشی این همایش یک دستگاه خودروی پراید اهداء می شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار