نوزدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از دوم تا هفتم شهریور ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ 21 August 2018

به گزارش تابناک به نقل ازایسنا، محمدرضا گلرو مفرد دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در نوزدهمین نشست سالانه این اتحادیه، اظهار کرد: نوزدهمین نشست سالیانه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل امسال از دوم آغاز خواهد شد و در افتتاحیه این نشست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس خبرگان، استاندار کرمانشاه و رئیس دانشگاه رازی کرمانشاه حضور دارند. بر طبق سنوات گذشته صبح‌ها کمیسیون‌های پنج‌گانه و کمیسیون آموزش‌ تشکل‌ها، روابط عمومی، تبلیغات و فرهنگی برگزار و بعد از ظهرها میهمانان سیاسی و لشگری و کشوری سخنرانی خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور نمایندگان اهل سنت در این نشست، گفت: در مقطع کنونی نقش وحدت و مقاومت بسیار حائز اهمیت است و از سوی دیگر اختلافات کلیدی در جوامع مسلمان دیده می‌شود و این مسئله توسط برخی کشورهای اسلامی دامن زده شده است و متأسفانه وحدت نادیده گرفته شده است.

این فعال سیاسی گفت:‌ ایران به عنوان پرچم‌دار جمع کردن کشورها کنار هم پا به عرصه گذاشته و اقدامات زیادی انجام داده و سبب هم‌گرایی شده است. ما هم به عنوان اتحادیه انجمن‌های اسلامی به عنوان مجموعه‌ای مؤثر احساس وظیفه کرده و بر جمع‌بندی و وحدت رویه و مقاومت تأکید می‌کنیم و به همین دلیل از دو تن از چهره‌های شاخص اهل سنت حجت‌الاسلام مولوی نذیر احمد سلامی از نمایندگان خبرگان و علمای برجسته جهان اسلامی از سیستان و بلوچستان و ماموسا مصطفی شیرزادی امام جمعه مریوان دعوت کردیم تا با حضور در این مراسم مباحث وحدت‌آفرین را مطرح کنند.

در بخش دیگری از این نشست علیرضا فیروزی عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: نوزدهمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از دوم شهریورماه آغاز و تا هفتم شهریور ادامه خواهد داشت، این نشست در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد. همچنین نماینده مردم، امام جمعه، نمایندگان خبرگان، استاندار و رئیس دانشگاه کرمانشاه در اختتامیه نشست حضور خواهند داشت.

فیروزی ادامه داد:‌در این نشست عزت‌الله ضرغامی، کریمی قدوسی، حاجی دلیگانی، محمدمهدی زاهدی، پور ابراهیمی و فلاحت‌پیشه از نمایندگان مجلس سخنرانی خواهند کرد، همچنین سخنگوی شورای نگهبان و حجت‌الله عبدالملکی عضو هیأت علمی دانشگاه امام صادق(ع) هم از دیگر سخنرانان این همایش خواهند بود.

این عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل تأکید کرد: در این نشست یکسری ویژه‌نامه هم برگزار خواهد شد، مانند ویژه برنامه فرهنگی،‌ یادواره شهدا و ویژه برنامه بین‌الملل. همچنین در این نشست از کتاب «نقاب‌ها» اثر محمدعلی الفت‌پور برای اولین بار رونمایی خواهد شدو برگزاری انتخابات شورای مرکزی و معرفی اعضای جدید این شورا از برنامه‌های دیگر این نشست خواهد بود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار