معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: ساعت کاری تمام دستگاه های اجرایی، بانک ها، شهرداری ها و سایر موسسه های عمومی غیر دولتی این استان از ابتدای شهریورماه امسال به حالت قبل باز خواهد گشت.
کد خبر: ۶۴۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴ 21 August 2018


تابناک فارس به نقل از ایرنا:یدالله رحمانی ضمن قدردانی از مردم فارس به دلیل همراهی با تغییر ساعت کاری در این استان افزود: با توجه به پشت سر گذاشتن شرایط سخت و گرمای شدید و توقف کامل خاموشی ها، ساعت کار اداری به روال قبل باز می گردد.
وی ادامه داد: بر این اساس ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی از نخستن روز شهریورماه از 7:30 تا 14:30 خواهد بود.
هیات دولت در نشست خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری، با پیشنهاد وزارت نیرو برای تغییر ساعات کار ادارات و دستگاه های دولتی، بانک ها، شهرداری ها و سایر مؤسسه های عمومی غیردولتی در برخی استان های کشور موافقت کرد.
پیش از این، ساعت آغاز کار همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان فارس با هدف صرفه جویی در منابع انرژی از روز یکشنبه هفدهم تیرماه امسال به ساعت 6:30 صبح تغییر کرده بود.
ساعت کار اداره های دولتی، نهادها و موسسه های عمومی در شهرستان های لارستان، لامرد، مُهر، گراش، خنج، فسا، داراب، جهرم، زرین دشت، کازرون، ممسنی، رستم، فراشبند و قیرو کارزین از اول تیرماه تا آخر مرداد 97 نیز از ساعت 6:30 تا 13:30 تعیین شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار