مدیر هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد گفت: همزمان با سومین سالگرد عروج ملکوتی مهاجرین الی الله در فاجعه منا، مراسم پرفیض دعای عرفه، در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می گردد.
کد خبر: ۶۴۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ 21 August 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- کاظم احمدی با اعلام آمادگی هیأت رزمندگان برای برگزاری مراسم دعای عرفه در شهرکرد، گفت: این مراسم از ساعت ۱۶:۳۰ امروز سه‌شنبه مصادف با ۹ ذیحجه آغاز و یاد و خاطره ۱۹ شهید والامقام استان در که در موسم حج سال ۱۳۹۴ به لقای پروردگار متعال شتافتند، نیز گرامی داشته خواهد شد.
مدیر هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد افزود: دعای پرفیض عرفه نیز با نوای گرم ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت حاج جعفر واضحی قرائت خواهد شد و مصلای شهرکرد از یک ساعت زودتر آماده حضور مشتاقان زیارت عرفه است.
احمدی یادآور شد: مراسم دعای عرفه ۲۰ سال متوالی در شهرکرد با استقبال مردم روبرو شده است و سال گذشته حدود ۵ هزار نفر در این مراسم شرکت کردند و پیش‌بینی می‌کنم امسال نیز به همین تعداد در این آیین معنوی حضور یابند.
مدیر هیأت رزمندگان اسلام شهرکرد گفت: روز نهم ذیحجه مصادف با سالروز شهادت سفیر دشت کربلا حضرت مسلم بن عقیل(ع) است و دعای عرفه همراه با روضه حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای کربلا خوانده می‌شود.
وی افزود: دعای شریف عرفه که ماثور از امام حسین(ع) است بهترین میراث معنوی آن امام برای انسان‌های موحّد است که همه ساله نهم ذی‌الحجه و پیش از عید قربان برگزار می‌شود و در بین مردم از جایگاه والای معنوی برخودار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار