همزمان با عید سعید قربان
طرح " قربانگاه امیرآبادی " که از طرف یک خیر سمنانی برای اولین بار اجرا شد مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و در این خصوص قرار است طرح در کهگیلویه و بویراحمد هم اجرایی شود.
کد خبر: ۶۴۵۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ 20 August 2018
تابناک کهگیلویه و بویراحمد /اجتماعی، جلسه ستاد ساماندهی نذورات قربانی وارزیابی زکات شهرستان‌ها با حضور امام‌جمعه یاسوج یاسوج و مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اجرای طرح " قربانگاه امیرآبادی " در استان اشاره کرد و گفت: خیری در استان سمنان فضایی را در روز عید قربان مشخص می‌کند و معادل هر دام زنده‌ای که افراد در آن مکان ذبح می‌کنند این فرد هم خودش یک دام ذبح می‌کند و گوشت آن را بین نیازمندان کمیته امداد توزیع می‌کند و امسال این طرح در تمام استان‌های کشور اجرایی می‌شود .

محبی در خصوص اجرای طرح قربانگاه امیرآبادی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این رابطه ما فضایی را مشخص می‌کنیم تا خیران و نیکوکاران قربانی‌های خود را به این مکان بیاورند و به ازای هر قربانی مردم کمیته امداد نیز از محل منابع داخلی خود یک دام ذبح و گوشت آن را تقسیم‌بندی کرده و بین نیازمندان توزیع می‌کند .

طرح

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به مشارکت صداوسیما ، دامپزشکی و شهرداری در این طرح اشاره و بیان کرد: باید در حوزه صداوسیما تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در این خصوص انجام گیرد تا مردم با آگاهی در این طرح شرکت کنند و نذورات قربانی خود را به نیازمندان اهداء کنند.

وی از مردم خیر و نیکوکار هم استانی دعوت کرد تا با حضور و مشارکت در طرح قربانگاه امیرآبادی و اهداء نذورات خود، به کمیته امداد در زمینه حل مشکلات نیازمندان کمک کنند.

محبی تأکید کرد: مردم خیر و نیکوکارمی‌توانند مبالغ نقدی نذ ورات قربانی خود رابا شماره‌گیری کد #8877*1*074* ، پرداخت به شماره‌حساب 0111585352001 بانک ملی و شماره کارت مجازی 6037991899956720 اهداء کنند.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار