گاهی مواقع ناهماهنگی در میان مسئولان به گونه ای است، که شفاف ترین و فوری ترین مباحث به راحتی از یک مسئول اعلام اما پس از مدتی با موضع گیری یا سخنان مسئولی دیگر تازه متوجه می شویم که آنها در این موضوع هیچگونه اطلاعی از سخنان هم ندارند! 
کد خبر: ۶۴۵۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰ 19 August 2018
گاهی مواقع ناهماهنگی در میان مسئولان به گونه ای است، که شفاف ترین و فوری ترین مباحث به راحتی از یک مسئول اعلام اما پس از مدتی با موضع گیری یا سخنان مسئولی دیگر تازه متوجه می شویم که آنها در این موضوع هیچگونه اطلاعی از سخنان هم ندارند! 
چند هفته ای است که فرماندار بویراحمد به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، با در نظر گرفتن وضعیت فضای فیزیکی مدارس آموزش و پرورش شهرستان، اعلام شرایط بحرانی کرده است به گونه ای که برخی مدارس حومه شهر یاسوج نه ظرفیت و نه شرایط ایمن برای پذیرش دانش آموز در اول مهر را ندارند اما گزارشی در یکی از خبرگزاری ها سخنانی از عزیز فیلی منتشر کرده است که معاون هماهنگی امور عمرانی از وضعیت یک مدرسه روستایی در روستای "میان تنگان" ابراز تعجب می کند!
 
آقای فیلی کار از تعجب گذشته، فرماندار اعلام بحران کرده است!

اعلام دومین بحران در بویراحمد

در سومین نشست شورای آموزش و پرورش ، فرماندار بویراحمد با اشاره وضعیت روزافزون مشکلات فضای فیزیکی مدارس در شهرستان بویراحمد ، خواستار اهتمام ویژه همه دستگاه های مرتبط در جهت رفع مشکلات موجود شد.
شاهرخ کناری گفت : سالانه بیش از 2 هزار دانش آموز بر جمعیت دانش آموزی این شهرستان اضافه می شود به گونه ای که هم اکنون بیش از 50 درصد دانش آموزان استان تحت پوشش آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد هستند اما در خصوص تهیه ملزومات آموزشی از جمله فضای فیزیکی اعتباراتی که جوابگوی رفع نیازها باشد اختصاص داده نمی شود.
کناری با اشاره به این موضوع که پس از تنش آبی حال به شرایط بحرانی آب در شهرستان بویراحمد رسیده ایم ، افزود : اکنون ، وضعیت فضای فیزیکی به عنوان دومین بحران برای این شهرستان مطرح است که اگر فکری اساسی برای این موضوع نشود ، به مشکلات متعددی برخورد خواهیم کرد.
 
آقای فیلی کار از تعجب گذشته، فرماندار اعلام بحران کرده است!

مشکلات مدرسه "میان تنگان"  اولویت ما است!

اما گویا عزیز فیلی تاکنون اعلام شرایط بحران در خصوص فضای فیزیکی مدارس شهرستان بویراحمد به گوشش نرسیده است چرا که در گفتگویی با خبرگزاری ایسنا از وضعیت نامناسب یک مدرسه روستایی ابراز تعجب می کند.
 "عزیز فیلی"، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وضعیت نامناسب سقف مدرسه‌ای"  در میان تنگان"  گفت: تعجب کردم که چنین مدرسه ای در روستای میان تنگان وجود دارد و چرا مسئولان فکری اساسی برای مدرسه این روستا نکرده اند و رفع مشکل این مدرسه در اولویت ماست.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال تحصیلی جدی قرار داریم ناچار هستیم که این مدرسه را مقاوم سازی و سقف آن را مرمت کنیم که تا چند سال از آن استفاده شود و در کنار آن به فکر ساخت مدرسه برای این روستا باشیم.
 
آقای فیلی کار از تعجب گذشته، فرماندار اعلام بحران کرده است!

متاسفانه فیلی آنقدر از شرایط بحرانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در بحث فضای فیزیکی خصوصا در شهر یاسوج که شاید یک کیلومتر با دفتر کارش فاصله ندارد، بیگانه است که در همین مصاحبه تاکید می کند : از مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان می خواهم که با توجه به بافت فرسوده این مدرسه، مشکلات مدرسه میان تنگان در اولویتشان قرار گیرد! 
البته یکی از مشکلات آموزش و پرورش در بیشتر موضوعات عدم درک مسئولان از هیئت دولت گرفته تا استانی از وضعیت آموزش و پرورش است تا جایی که فرماندار بویراحمد همه دفتر و دستک خود را برای فائق آمدن بر بحران فضای فیزیکی ‌‌ شهرستان بسیج کرده است تازه معاون هماهنگی امور اولویت آموزش و پرورش بویراحمد و استان را سقف یک مدرسه روستایی اعلام می کند! هرچند مرتفع نمودن مشکلات مدرسه روستای "میان تنگان " کاملا لازم است اما مطمئناً اولویت آموزش و پرورش نیست. 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار