رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد به کمپین "فرزندت کجاست؟" پیوست و به سوال خبرنگاران در این خصوص پاسخ شفاف و قابل تأمل برای دیگر مسئولان داد!
کد خبر: ۶۴۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 19 August 2018
این روزها کمپین "فرزندت کجاست"  یکی از محبوب ترین و پررونق ترین کمپین فضای مجازی است که از مسئولان خواسته می‌شود به صورت ‌‌ شفاف اعلام کنند که فرزندانشان کجا و مشغول به چه کاری هستند؟ این کمپین در همه مناطق و همه شغل ها وارد شده است که متاسفانه عده ای با پاسخ های غیر شفاف آنرا به سخره گرفته اند و البته عده ای هم که به قول معروف ریگی به کفش ندارند! از آن به شدت استقبال می کنند. یکی از افرادی که در همین چند ساعت اخیر به این کمپین پیوست رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کهگیلویه و بویراحمد است. 
پاسخ شفاف و قابل تأمل یک مسئول استان در خصوص کمپین
 
حجت‌الاسلام قدرت الله خرم روز ضمن استقبال خود نیز به کمپین "فرزندت کجاست؟" پیوست و به سوال خبرنگاران در این خصوص پاسخ شفاف و قابل تأملی  داد ! 
حجت‌الاسلام خرم روز افزود : این کمپین بسیار ارزشمند است به شرط آنکه در پاسخ مسئولان صداقت باشد. و از آنجایی که مردم ما فهیم، بصیر و آگاهی هستند مطمئنا پاسخ مسئولان برای آنها قابل تأمل خواهد بود اگر همراه با صداقت نباشد. 
وی در پاسخ به این سوال که "فرزندان خودتان کجا هستند؟ " گفت : من ۸ فرزند با دو داماد و دو عروس دارم که چهار فرزندم در سنین پایین هستند و  چهار فرزند دیگرم با دو عروس و دو دامادم هیچکدام شغل دولتی ندارند.
حجت‌الاسلام خرم روز افزود : به صورت شفاف و صادقانه بگویم در خانواده من از فوق دیپلم تا فوق لیسانس وجود دارد که برخی بی کارند و برخی هم کارگر هستند.  کارگر به این معنا که یا مکانیک هستند، یا در قنادی کار می کنند و یا اینکه کارگر ساختمانی هستند.  
لازم به توضیح است در استان کوچکی مانند کهگیلویه و بویراحمد به راحتی می‌توان صحت و سقم پاسخ مسئولان را در صورت پیوستن به این کمپین، بررسی کرد. 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
درودبراین آقا
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
انکه تو شرکت های حاج هاشمی کار می کند پسر کیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار