این جاده وحوادث پیاپی و عمدتا مرگبار آن، هرماه یک تصادف وحشتناک فوتی وجرحی را به نام خود ثبت وضبط می کند تا درکنار آن پوشانیدن رخت سیاه بر تن هم استانیهای مظلوممان ،پرونده مدیریتی سرشار از غوغاسالاری و نمایشی مدیران استانی ر ابه مهر بی تدبیری ممهور نماید.
کد خبر: ۶۴۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵ 19 August 2018

تابناک ایلام ::جاده ایلام سرابله یکی از پر تلفات ترین جاده های استان است . جاده پر پیچ وخم و غیراستانداردی که بدلیل طراحی غیر علمی تاکنون تعداد زیادی را مجروح ، خانواده های پر شماری را داغدار و زیانهای مالی فراوانی را بر مردم تحمیل نموده است.

بررسی  بخش حوادث رسانه های مکتوب ومجازی استان در طول چندماهه اخیر نشان می دهد که این جاده بخش اعظمی از تصادفات فوتی را به خود اختصاص داده که خود نشانی روشن برغیر استاندارد بودن و عدم لحاظ نمودن نکات فنی وایمنی دراین راه ارتباطی پرتردد است.

هنوز سال 97 اولین ماه خود را سپری نکرده بود که وقوع یک تصادف خطرناک دراین محور 5نفر را روانه سینه قبرستان کرد ،یک هفته بعد از آن نیز تصادفی مرگبار به وقوع پیوست تا نام این جاده را در ردیف جاده های مرگ استان وحتی کشور قرار دهد .

این جاده وحوادث پیاپی و عمدتا مرگبار آن، هرماه یک تصادف وحشتناک فوتی وجرحی را به نام خود ثبت وضبط می کند تا درکنار پوشانیدن رخت سیاه بر تن هم استانیهای مظلوممان ،پرونده مدیریتی سرشار از غوغاسالاری و نمایشی مدیران استانی ر ابه مهر بی تدبیری ممهور نماید.

افکار عمومی استان هیچگاه این موضوع را فراموش نمی کند که در روزگاری که تعدادی از هم استانی هایمان در غم از دست رفتن پنج جوان در حادثه هولناک تصادف این محوربه سوگواری مشغول بودند ،تیمی از سوی مدیریت ارشد استان در اقدامی نمادین به بررسی چرایی حادثه پرداخته و در اقدامی تلخ تر که جز نمک پاشیدن بر زخم خانواده های داغدار تعبیر دیگری نمیتوان برای آن یافت ،این موضوع را دربوق وکرنا کردند که " مشکلات محور ایلام سرابله مرتفع می شود" به این معنا که دیگر حادثه تلخی رادر این مسیر شاهد نخواهیم بود!

این تیم با به راه انداختن پروپاگاندای مجازی ورسانه ای آنچنان قرص و محکم از دستور سریع برای رفع مشکلات این محور سخن راندند که گویی از فردای آن روز تمامی تجهیزات وامکانات راه سازی دراین محور متمرکز و با اقدامی جهادی ،ظرف چند روزی بساط تصادفات دراین محور برچیده خواهد شد.

اما امروز درست نزدیک به چهار ماه از آن هیاهوی برای هیچ !می گذرد ،سرعت راهسازی همان بود که قبلا شاهد بودیم ،نه تنها عملیات تسریع نشد بلکه روند از قبل کندترشد تا باردیگر در همین یک ماه گذشته، عزادار شدن چندین خانوار دیگر را به نظاره بنشینیم.

نمی خواهیم اقدامات موثر در حوزه های دیگر را تحت شعاع این خبر قرار دهیم یا بگوییم تلاش وپیگیری در استان صورت نمی گیرد ،اما این را حتما می گوییم که تلاش ها وپیگیری ها عمدتا ابتر می مانند ! قبل ازاینکه انگ همراهی با دشمن به منتقدین زده شود ،قبل از اینکه سیبل هوچی گران مجازی شویم ،همین جا اعلام می کنیم دشمن مردم سوء مدیریتهایی است که جان مردم را نشانه رفته است و دشمن نظام  هم مدیرانی هستند که با ناکارآمدی و عدم پاسخگویی ،بی اعتمادسازی مردم از حاکمیت را تشدید می کنند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار