با تلاش تیم ویژه آگاهی کهگیلویه و بویراحمد :
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جوان حدودا ۳۵  ساله‌ای که دو روز پیش در بندر انزالی ربوده شده بود، عصر امروز با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان آزاد شد.
کد خبر: ۶۴۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷ 18 August 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "مهدی انصاری" اظهار داشت : در پی ارجاع یک فقره نیابت قضائی از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرانزلی استان گیلان و در راستای اجرای دستور  دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بویراحمد مبنی بر ربایش جوان ۳۵ ساله ای  و انتقال وی به استان کهگیلویه و بویراحمد ، با توجه به حساسیت موضوع مراتب شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: سریعا یک تیم ویژه از زبده ترین ماموران پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد ، با بررسی‌های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی، محل اختفای گروگان را در یکی از مناطق شهر یاسوج شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، بلافاصله در محل حاضر شده و این جوان را آزاد کردند.

سردار انصاری خاطرنشان کرد: طبق اظهارات گروگان، دو روز پیش ، چند فرد او را از بندر انزلی در استان گیلان ربوده و به شهر یاسوج منتقل و حبس کرده‌اند.

رئیس پلیس استان اظهار داشت: در چند عملیات جداگانه و با دستگیری ۶ گروگانگیر و رهایی گروگان، تمامی متهمان به همراه یکدستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پرونده برای روشن شدن زوایای این موضوع در دست پیگیری است.

سردار انصاری بیان کرد: در بازجویی توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف مالی ۲۰ میلیارد ریالی با فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به اینکه گروگان بدون پرداخت هیچگونه وجهی به صورت صحیح و سالم آزاد شد، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم امنیت آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت هر گونه اقدام غیرقانونی با هنچار شکنان برخورد قاطع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
مامان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار