تابناک مرکزی: مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله از برگزاری طرح «یاوران ولایت» ویژه دانش‌آموزان بسیجی استان مرکزی با حضور 250 دانش‌آموز خبر داد.
کد خبر: ۶۴۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ 17 August 2018

به گزارش تابناک مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدتقی امینی مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ از برگزاری طرح یاوران ولایت ویژه دانش‌آموزان استان خبر داد و گفت: طرح «یاوران ولایت» بسیج دانش‌آموزی با حضور فرماندهان واحدهای مقاومت آموزشگاه‌های سراسر استان از 20 مرداد ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این طرح برترین‌‌های بسیج دانش‌آموزی در مقطع دوم متوسطه هستند، افزود: از هر مدرسه دوره دوم متوسطه یک نماینده در این طرح شرکت کرده‌اند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه روح‌الله تصریح کرد: در مجموع 250 دانش‌آموز دختر و پسر در این طرح شرکت دارند که طرح یاوران ولایت ویژه دانش آموزان بسیجی دختر از یکم شهریورماه آغاز خواهد شد.

امینی با بیان اینکه بخشی از دوره در دهکده مقاومت شهرستان اراک برگزار خواهد شد، گفت: بخشی دیگر این طرح که 4 روزه است در مشهد برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری طرح یاوران ولایت بسیج دانش آموزی را؛ تربیت، آموزش و توانمندسازی و کسب مهارت های لازم برای دانش آموزان فرمانده بسیج مدارس استان در اداره واحدهای بسیج دانش آموزی و بصیرت افزایی عنوان و خاطرنشان کرد: مباحث تشکیلاتی بسیج دانش‌آموزی و موضوعات بصیرتی و معرفتی از جمله مباحث ارائه شده در این دوره خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار