با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با هئیت دوچرخه سواری و هئیت اسکیت استان کرمانشاه کمپین «از خود شروع کنیم» در کرمانشاه آغاز شد‌.
کد خبر: ۶۴۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 16 August 2018

 

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی شهرداری کرمانشاه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با هئیت دوچرخه سواری و هئیت اسکیت استان کرمانشاه در راستای اصلاح و نهادینه کردن فرهنگ ترافیک تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

این تفاهم‌نامه‌ها در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با حضور مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، سامان شیرزادی رییس هیات اسکیت کرمانشاه، جلال عزیزی رییس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه و اعضای این دو هئیت ورزشی به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم‌نامه در راستای اصلاح و نهادینه کردن فرهنگ ترافیکی روزانه هئیت‌های دوچرخه سواری و اسکیت استان کرمانشاه با کارناول‌های دوچرخه سواری و اسکیت همراه با شعارهای ترافیکی همشهریان را به رعایت فرهنگ و قوانین ترافیک دعوت کنند.

این برنامه با شعار محوری «از خود شروع کنیم» آغاز شد و در این مرحله قرار است ورزشکاران با حرکت در خیابان‌های سطح شهر کرمانشاه با نمایش شعارهای ترافیکی و علائم راهنمایی رانندگی پیام‌هایی را به شهروندان کرمانشاهی ارائه نمایند‌.

این برنامه با همکاری پلیس راهور و فرمانداری کرمانشاه برگزار می‌شود. مرحله دوم این کمپین قرار است با همکاری حوزه هنری در قالب برگزاری نمایش‌های خیابانی در تقاطع‌های پرتردد شهر کرمانشاه آغاز شود.

گفتنی است در روز نخست این رویداد، اسکیت‌سوران مسیر خیابان‌های منطقه‌ی ۲۲ بهمن را در میان استقبال شایسته رانندگان و شهروندان طی نمودند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار