سخنگوی شورای شهر کامیاران:
سخنگوی شورای اسلامی شهر کامیاران گفت: با رأی موافق 5 نفر از 7 عضو اصلی شورا، کاوه کریمی شهردار این شهر استیضاح و از سمتش بر کنار شد.
کد خبر: ۶۴۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 15 August 2018

به گزارش تابناک کردستان، محمد شریفیان در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با رأی موافق 5 نفر از 7 عضو اصلی شورا، کاوه کریمی شهردار این شهر استیضاح و از سمتش بر کنار شد.

وی گفت: از جمله دلایل استیضاح شهردار کامیاران می‌توان به مطلوب نبودن عملکرد در حوزه‌های مختلف و عدم اجرای تعهدات در حوزه عمرانی اشاره کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کامیاران با بیان اینکه شهردار نتوانست در خصوص عملکردش شورا را قانع کند، تصریح کرد: این حق قانونی شورا است که فردی را به عنوان شهردار انتخاب کند و در شرایطی بنا به تشخیص و وظیفه، او را برکنار و فرد دیگری را جایگزین کند.

وی گفت: مصوبه شورا با دلایل و مستندات آن به فرمانداری شهرستان کامیاران ابلاغ شد و برای نهایی شدن نظر شورا، منتظر پاسخ فرمانداری است.

شریفیان با اشاره به اینکه در جلسه اخیر شورای شهر با رای 5 نفر از 7 عضو اصلی شورا و تجمیع دو سوم آرای اعضا، تصمیم به برکناری شهردار گرفته شد، افزود: ناصر سلطانی از کارمندان با تجربه شهرداری به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، انتخاب شهردار کامیاران در دوره پنجم شوراهای اسلامی با 7 ماه تاخیر و اختلاف نظرهای فراوان انجام شد و اکنون بعد از 5 ماه فعالیت، او توسط شورای شهر استیضاح و سپس برکنار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار