فرماندار شهرستان شیراز گفت: رفع مشکلات مردم در مناطق روستایی بخش مرکزی شیراز با توجه به وجود بیش از 150 هزار نفر جمعیت در حاشیه این کلانشهر، نیازمند تلاشی جدی و دوچندان است.
کد خبر: ۶۴۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵ 09 August 2018

تابناک فارس به نقل از ایرنا: حیدر عالیشوندی، پنجشنبه در آیین معارفه بخشدار مرکزی شیراز افزود: رفع مسایل و مشکلات مردم و معیشت شهروندان در این برهه از زمان که با خشکسالی های متوالی، کمبود آب و اشتغال به ویژه در مناطق روستایی مواجه هستیم باید در اولویت کاری بخشداران، دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی بخش و روستا و نمایندگان مردم قرار گیرد.
وی، صداقت و شجاعت در اجرای قانون را از جمله خصوصیت های یک مدیر برشمرد و اظهار داشت: اگر تغییر و تحولی در سیستم مدیریت ایجاد می شود دلیل بر کم کاری و عدم توانایی مدیر نیست بلکه با هدف ایجاد انسجام بیشتر، حفظ وحدت و همدلی برای پیشبرد اهداف سازمانی است.
عالیشوندی ادامه داد: خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنها جزو وظایف ذاتی مسئولان است و کسی که مسئولیت می پذیرد باید طبق قانون عمل کرده و برای اجرای آن از کسی هراسی نداشته باشد.

** بخشداری مرکزی شیراز ساختمان اداری ندارد
بخشدار سابق بخش مرکزی شیراز نیز در این آیین با انتقاد از نبود یک ساختمان اداری برای این بخشداری گفت: با توجه به گستردگی بخش مرکزی و وجود بیش از 70 روستا، این بخشداری تنها هفت کارمند دارد.
علی حیدری بیان کرد: بخش مرکزی شیراز با جمعیت 150هزار نفری به تنهایی از نیمی از شهرستان های این استان، پُر جمعیت تر است اما با این شرایط حتی از یک ساختمان اداری هم برخوردار نیست.
حسن راستی، بخشدار جدید بخش مرکزی شیراز هم در این مراسم اظهار داشت: در چارچوب سیاست های دولت تدبیر و امید و لزوم برنامه ریزی در شرایط سخت، اولویت برنامه کاری خود را در سه حوزه، اجرا و حفظ سیاست های عمومی دولت، تلاش برای توسعه این بخش، کاهش میزان معضلات و مشکلات به ویژه مسایل اجتماعی، فرهنگی و شناسایی ظرفیت ها و عوامل درآمد زا پیش بینی کرده ام.
در ادامه این آیین، حسن راستی به عنوان بخشدار مرکزی شیراز معرفی و از خدمات علی حیدری بخشدار پیشین قدردانی شد.
حسن راستی، دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق است و بخشدار پیشین بخش شهاب از توابع شهرستان قشم در استان هرمزگان، بازرس ویژه فرمانداری شهرستان شیراز و مسئول امور حقوقی سازمان منطقه آزاد قشم را در کارنامه کاری خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار