کد خبر: ۶۳۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 04 August 2018

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز/جمعه/ با سفر به شمال سیستان و بلوچستان از مجتمع های فرهنگی و هنری این منطقه دیدن کرد.

سید عباس صالحی به همراه استاندار سیستان و بلوچستان، نمایندگان منطقه سیستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و‌ارشاد اسلامی از مجتمع های فرهنگی هنری زابل، زهک و مجتمع در حال ساخت هیرمند دیدن کرد و برای تکمیل آن قول مساعدت داد.
وزیر فرهنگ و اشاد اسلامی همچنین از نمایشگاه صنایع دستی سیستان در محل مجتمع فرهنگی و هنری زابل دیدن کرد و از نزدیک با مشکلات صنعتگران این منطقه آشنا شد.
دکتر صالحی با حضور در مجتمع فرهنگی هنری زهک از نزدیک با هنرمندان و شاعران این شهرستان دیدار و بر رفع مشکلات این قشر از جامعه تاکید کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در محوطه شهر باستانی شهرسوخته شهرستان هامون از موزه اثار باستانی این شهر دیدن کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری شهرستان هیرمند در زمینی به مساحت 2 هزار و 225 متر مربع در حال ساخت است.
حسین مسگرانی اظهار داشت: ساخت این مجتمع فرهنگی هنری که هم اینک 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد از سال 1390 آغاز شده است.
وی ادامه داد: با قول مساعدت وزیر فرهنگ و‌ ارشاد اسلامی مبنی بر تکمیل مجتمع فرهنگی هنری هیرمند پیش بینی می شود این مجتمع تا پایان سال به بهره برداری برسد.
وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی هنری زهک با هزار و 45 متر مربع در سال 77 به بهره برداری رسیده است.
مسگرانی اظهار داشت: این مجتمع فرهنگی هنری دارای یک سالن آمفی تئاتر با 120 صندلی است.
وی بیان کرد: مجتمع فرهنگی هنری زابل که عملیات ساخت آن در سال 75 با هزار و 890 متر مربع اغاز شده در سال 79 به بهره برداری رسیده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار