کد خبر: ۶۳۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۹ 24 July 2018

تابناک / ظهر دوشنبه یکم مرداد ماه مراسم معارفه سرپرست شهرداری رشت با حضور علی بهارمست، مسعود نصرتی، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونین و مدیران شهرداری رشت در دفتر ساختمان مرکزی شهرداری رشت برگزار شد.

 
 

تاسف از عدم ماندگاری مدیران موفق در شهر رشت

احمد رمضانپور نرگسی، دکتر نصرتی را فرصتی برای شهر رشت دانست و گفت: امید است که دکتر نصرتی خاطره بدی از شهر نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: در هیچ کجای دنیا پذیرفته نیست که در عرض ۹ ماه آغاز به کار مدیری بیست و یکبار بار حساب مالی آن اداره مسدود گردد. ودرهیچ جای کشور مرسوم نیست که همراهان مدیری به جای همراهی اقدام به کارشکنی کنند.

این عضو شورا ضمن اظهار تاسف از عدم ماندگاری مدیران موفق در شهر رشت خاطرنشان کرد: چرا شرایط این شهر باید به گونه ای فراهم شود که مدیری موفق پس از۹ ماه ورود خود در این شهر فرار را بر قرار و ماندن ترجیح دهد.

 
 
 

وی با تاکید بر سابقه دوساله خود درمسند شهرداری رشت در سی و دو سال گذشته تصریح کرد: در آن زمان هم شهر رشت و کشور با بحرانهای اقتصادی و اجتماعی فراوانی روبرو بود اما اگر الان کسی از من بپرسند که بهترین دوران خدمت شما کجاست بنده به حتم پاسخ خواهم داد که سکانداری مجموعه مدیریت شهری بهترین دوران کاری زندگی ام می باشد. چون درآن دوران با وجود تمام موانع با اعتقاد کار شد.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اجماع اعضای شورای شهر در انتخاب دکتر نصرتی گفت: امروز شورای شهر رشت بار دیگر به دور از هرگونه تفکر سیاسی با ده رای مهندس علی بهارمست را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

 
 
 
 
 

شهردار حرفه ای داشتن نعمتی بود که امروز همه ما ز آن محروم شدیم

فرهام زاهد با اشاره به تعیین نقشه راه توسعه رشت توسط دکتر نصرتی اظهار داشت: اعضای شورای پنجم تلاش خود را برای حفظ دکتر نصرتی در رشت به کار بسته بودند.

او گفت: همه ما باید فضایی ایجاد کنیم که کسی که وارد شهر می شود به خصوص در پست و سمت مدیریت شهرداری تمایل به مانایی بیشتر در این شهر داشته باشد.

 

عضو دیگر شورا با تاکید بر اینکه شایسته است تا مجموعه مدیریت شهری در انتخاب بعدی در کنار شهرداری و شورا قرار گیرند، گفت: دوستانی که به ناحق قلم فرسایی کردند متاسفانه کارهای بزرگ دکتر نصرتی را ندیدند.

 
 
 

وی افزود: شهردار حرفه ای داشتن نعمتی بود که امروز همه ما ز آن محروم شدیم. و اکنون باید به حافظان میله های بی ار تی و به کسانی که به همه چیز جز توسعه شهر فکر می کنند تبریک بگویم.

زاهد با تاکید بر اینکه تعویض زود به زود شهردار در رشت تبدیل به عادت شده، خاطرنشان کرد: این مسئله متاسفانه اصلا به صلاح شهر رشت نیست، ما هنوز نتوانستیم از شهرداری نوع اول به نوع دوم و سوم ارتقا یابیم.

 
 
 

وی با تاکید بر اینکه ما کاری کردیم تا دکتر نصرتی مجبور به انتخاب در خروجی باشد، افزود: سالیان سال است که شهرداری در آسفالت و استیضاح و دیگر کارهای ابتدایی مانده است.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار