رئیس هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت:2 ورزشکار اصفهانی همراه با تیم ملی ورزش‌های رزمی در مسابقات بین‌المللی شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۶۳۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷ 21 July 2018

به گزارش تابناک : ابوذر لطف‌الله خواجو اظهار داشت: هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان حدود 2 سال است که فعال شده و حدود 4 هزار نفر را پوشش می‌دهد و 12 رشته ورزشی را در زیر‌مجموعه خود دارد.

وی در ادامه گفت: از جمله اهداف این هیأت ورزشی بالا نگه‌داشتن آمادگی بدنی بسیجیان ورزشکار است، همچنین قصد داریم رزمی‌کاران اصفهان را برای حضور در بسیج تشویق کنیم.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان ( عج ) استان اصفهان افزود: به تازگی مسابقات استانی نین‌جوتسو را برگزار کردیم که 280 ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند که امید زیادی به درخشش آن‌ها داریم؛ همچنین 2 ورزشکار اصفهانی همراه با تیم ملی ورزش‌های رزمی در مسابقات بین‌المللی شرکت خواهند کرد.

خواجو تصریح کرد: هیأت ورزش‌های رزمی سپاه صاحب‌الزمان ( عج ) استان اصفهان از لحاظ برگزاری مسابقات بسیار خوب عمل کرده است و آمادگی تعامل با اداره ورزش و جوانان استان اصفهان داریم تا با برگزاری جلسات برنامه‌ریزی برای برنامه‌های بزرگ ورزشی داشته‌ایم.

وی در پایان یاد‌آور شد: ورزشکاران رزمی می‌توانند با حضور در این باشگاه عضو هیأت شوند و در کلاس‌های مختلف شرکت کرده و عناوین قهرمانی را در مسابقات مختلف به دست آورند تا جزو فعالیت‌های آنان در بسیج محسوب شود.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار