مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اهواز از توسعه شبکه توزیع آب شرب روستاهای بخش‌های غیزانیه و اسماعیلیه خبر داد و گفت: با کارگزاری 7 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در 6 روستای اهواز در بخش‌های غیزانیه و اسماعیلیه شاهد ارتقای کمی و کیفیت آب هستیم.
کد خبر: ۶۳۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 16 July 2018

محمود آریاخاکی اظهار کرد: عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب در 6 روستای شهرستان اهواز به منظور بهبود کمی و کیفی آب شرب اهالی این روستاها صورت گرفت تا شرایط برای مصرف آب شرب این مناطق بهبود پیدا کند.

وی افزود: عملیات توسعه شبکه توزیع آب شرب در 3 روستای سودان، ایبرش و گرائیه در بخش غیزانیه و 3 روستای اسماعیلیه، صفحه دو و ملیحان در بخش اسماعیلیه انجام شد .

مدیر امور آبفاروستایی شهرستان اهواز بیان کرد: با انجام عملیات کارگزاری 7 کیلومتر شبکه توزیع آب و اتصال شبکه توزیع کارگزاری شده به خط انتقال آب اصلی مشکل افت فشار آب 6 روستاهای شهرستان اهواز حل شد.

آریاخاکی با بیان این‌که در این طرح مجموعا 7 کیلومتر شبکه توزیع آب کارگزاری شد، عنوان کرد: توسعه شبکه در 3 روستای بخش غیزانیه 5 هزار و 500 متر و در 3 روستای بخش اسماعیلیه 1500 متر و به منظور بهبود کمی و کیفی آب در این روستاها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: 3 روستای بخش غیزانیه 199 خانوار با جمعیتی بیش از 935 نفر و 3 روستای بخش اسماعیلیه 296 خانوار با جمعیتی بالغ بر 1659 نفر را تحت پوشش دارند و خوشبختانه با توسعه این شبکه‌ها آب شرب مردم از کیفیت مناسبی برخوردار شده است.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار