فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ملکشاهی خبر داد.
کد خبر: ۶۳۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ 16 July 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ خسرو تنها اظهار داشت:  با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با برهم زنندگان آرامش شهروندان، طرح های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی ملکشاهی قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می شوند.

وی افزود: در اجرای این طرح و به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر ، تعداد ۲ نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ متهم در  مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملکشاهی یادآور شد: از متهمان ،مقدار ۴۰ گرم مواد مخدر تریاک و شیره تریاک کشف و ۱۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف که با بررسی‌های فنی به عمل آمده تعداد چهار دستگاه از موتورسیکلت‌های توقیفی مسروقه بوده که پس از سیر مراحل قضایی تحویل مالکان شدند.

سرهنگ تنها خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، عرصه را بر قاچاقچیان در سطح شهرستان ملشکاهی تنگ کرده و عملیات مذکور نمونه ای از توانمندی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان است.

فرمانده  انتظامی شهرستان ملکشاهی  در پایان گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه ها و آحاد مردم است و پایداری دستاورد های پلیس بدون مشارکت همگانی امکان پذیر نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار