سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: باتوجه به گرمای هوای اهواز و مشکل برق، متاسفانه برخی تمرینات ما در سالن بدون نور و در گرما برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ 16 July 2018

کیاوش علاسوند در خصوص دومین پیروزی تیمش برابر سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر کشور، اظهارکرد: خدا را شکر می‌کنم که در اولین دیدار خانگی و بسیار سخت توانستیم به یک برد خیلی خوب دست پیدا کنیم. حریف برای برد به اهواز آمده بود ولی ما با تلاش ستودنی بازیکنانم و حمایت خوب هواداران به سه امتیاز بازی رسیدیم.

وی در ارزیابی از تیم سن‌ایچ ساوه، گفت: حریف عملکرد بسیار خوبی داشت و روی ضربات ایستگاهی برنامه داشت. این تیم هر بار که عقب افتاد، تلاش کرد که جبران کند. به آقای اصغری‌مقدم نیز بابت این تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که آیا مشکل سالن که فصل گذشته گریبانگیر تیم بود، برطرف شد؟ گفت: تا حدودی برطرف شده است ولی باتوجه به گرمای هوا و مشکل برق، متاسفانه برخی تمرینات ما بدون نور و در گرما برگزار می‌شوند، چراکه در برخی ساعات که زمان تمرین ما نیز است، برق سالن قطع می‌شود و حتی در بازی روز جمعه نیز همین اتفاق افتاد و باتوجه به این‌که سیستم‌های خنک‌های سالن خیلی دیر روشن شدند، سالن بسیار گرم بود.

وی ادامه داد: این موضوع شایسته تیم حفاری که نماینده استان در لیگ برتر است و همچنین هوادارانی که به سالن می‌آیند، نیست و امیدوارم راهکاری برای این موضوع اندیشیده شود. امیدوارم حداقل در زمان برگزاری مسابقات هوای سالن مناسب باشد زیرا آبروی استان در میان است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار