طرح‌های تشویقی برای مشترکانی که در راستای کاهش پیک بار مصرف برق با شرکت توزیع برق شیراز همکاری کنند، پیش بینی شده است.
کد خبر: ۶۲۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 14 July 2018

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طرح‌های تشویقی برای مشترکان همکار در کاهش پیک بار تا ۱۵ شهریور در بخش‌های مختلف و با توجه به نوع مشترکان پیش بینی شده است.

حسین صالحی افزود: با توجه به اجرای طرح ملی ذخیره عملیاتی صنایع برای مشترکان صنعتی ۲۰۰ کیلووات و بالاتر، لازم است مشترکان در صورت تمایل به همکاری، فرم تفاهم نامه همکاری در کاهش بار سال ۹۷ را با مراجعه به ادارات برق ناحیه مربوطه یا از طریق سایت www.Shirazedc.co.ir (بخش مدیریت مصرف)، تهیه و تکمیل کنند.
 
وی گفت: مشترکان باید فرم تکمیل شده را به نشانی شیراز میدان آزادی، خیابان جهادسازندگی، شرکت توزیع نیروی برق شیراز، معاونت فروش و خدمات مشترکان دفتر مدیریت مصرف تحویل دهند و با نصب لوازم اندازه گیری و اعلام این شرکت در مواقع نیاز نسبت به کاهش بار خود اقدام کنند.
 
صالحی تصریح کرد: مشترکان برق صنعتی دیماندی، کشاورزی، اداری ، تجاری و ایستگاه گاز طبیعی فشرده (CNG) برای همکاری در طرح کاهش پیک بار مصرف برق می‌توانند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه، زمینه همکاری را فراهم کنند.
 
وی اظهارداشت: در تمام موارد اعلام شده، بعد از پایان دوره‌ی همکاری، تخفیف‌های مد نظر محاسبه و برای مشترکان اعمال خواهد شد.
 
صالحي با اشاره به عزم شركت توزيع نيروي برق شيراز براي جلوگيري از ادامه‌ي استفاده‌ي بي‌رويه از انرژي‌ برق و تضييع حقوق ساير شهروندان، گفت: به واسطه‌ي مصرف بالاي انرژي برق در ساعت‌هاي پيك بار توسط بخشي كوچك از جامعه، بسياري از مردم در هفته‌هاي گذشته مجبور به تحمل خاموشي‌هاي ناخواسته شده‌اند.

وی با  تاكيد بر لزوم رعايت صرفه‌جويي در مصرف برق از سوي كسبه، ‌تجار، صنعتگران، اصناف و بازاريان اظهارداشت: به واسطه‌ي تعامل مطلوب موجود بين شركت توزيع برق شيراز و مسئولان دستگاه قضايي و حساسيت موضوع، با مشترکان تجاری پرمصرف برق برخورد قانوني می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار