در گفتگو با "تابناک قزوین" مطرح شد:
نصرتی در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک نسبت به مطرح شدن وی، به عنوان کاندید انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل علاقه بنده به امور اجرائی و تجربه در زمینه مدیریت شهری به هیچ عنوان از هیچ حوزه انتخابی از جمله قزوین و یا رشت علاقه مند به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیستم.
کد خبر: ۶۲۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰ 14 July 2018

 به گزارش تابناک قزوین، اجلاس دو روزه سفرای خارجی در شهر همدان که با حضور 50سفیر و نماینده خارجی؛ سازمانهای بین المللی به همراه مسئولان و نمایندگان کشوری و استانی همدان با رویکرد رویداد فراملی، همدان 2018 برگزار شد.

این اجلاس در راستای میزبانی رویداد مهم پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018  که از سوی سازمان گردشگری جهانی به شهر همدان واگذار شده است، برگزار شد.

در این اجلاس تفاهم‌نامه مشترکی فی مابین مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم با اتاق بازرگانی استان همدان در خصوص اتخاذ استراتژی و برنامه‌ریزی در راستای احیاء استان همدان در مسیر کمربند جهانی جاده ابریشم به امضاء طرفین رسید.

مسعود نصرتی شهردار رشت و رئیس مجمع جهانی شهرهای جاده ابریشم  در حاشیه  این  اجلاس در گفتگو با خبرنگار تابناک قزوین  در زمینه  دستاوردها و تفاهم نامه های صورت گرفته اظهار کرد:

یکی از اصلی‌ترین موضوعات برای کشور و همدان و سایر شهرهای مسیر جاده ابریشم، بحث رونق گردشگری است که این موضوع در4 سر فصل فرهنگ، اقتصاد، گردشگری، و محیط زیست در حال پیشبردن است.

ضمن اینکه کشور چین از طریق بانک و صندوق جاده ابریشم چندین میلیارد دلار در قالب تعریف 900 پروژه برنامه‌ریزی شده در حال سرمایه گذاری در شهرهای مسیر جاده ابریشم می‌باشد که نزدیک به 700 پروژه تاکنون قطعی و در حال اجرایی شدن است، ولی متاسفانه شهرهای ایرانی واقع در مسیر جاده ابریشم، کمترین بهره را از این سرمایه گذاری برده‌اند و امیدواریم با پیگیری های لازم موفقیت‌هایی را در جذب سرمایه گذاری خارجی داشته باشیم.

وی درباره آخرین وضعیت انجام پروژه های عمرانی در شهر رشت بیان کرد:

پیگیری های مداومی در خصوص اجرای 20پروژه کلان مقیاس  مهم و شاخص با رویکرد گردشگری، حمل و نقل، تامین زیر ساخت و خدمات شهری انجام شده و امیدواریم فرآیندهای قانونی این پروژه‌ها هر چه زودتر به همت مدیران استان و شورای اسلامی شهر انجام شود، همچنین 21 پروژه مهم سرمایه‌گذاری با برآوردهای تقریبی 500 میلیارد تومان تعریف شده که حوزه سرمایه گذاری در حال پیگیری انجام این پروژه‌ها است که  تا پایان  شهریور ماه عقد قرارداد شود.

ضمن اینکه چندین پروژه دیگر در دست بررسی است که با انجام فرآیندهای قانونی به اطلاع شهروندان خوب و همراه رشت خواهد رسید.

شهردار رشت در پایان با اشاره به مطرح شدن به عنوان کاندید انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز توضیح داد:

صحبتهای زیادی در خصوص حضور بنده به عنوان کاندید نمایندگی برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی می‌شود، ولی به دلیل علاقه بنده به امور اجرائی و تجربه در زمینه مدیریت شهری به هیچ عنوان از هیچ حوزه انتخابی از جمله قزوین و یا رشت علاقه‌مند به حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیستم و البته در دوره های قبلی هم پیشنهادات زیادی در خصوص حضور بنده صورت می گرفت، که این موضوع با توجه به علاقه بنده به حوزه های اجرای انجام نشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
نه تو را به خدا بشو .التماس می کنیم ......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۸
اگر مهندس نصرتی کاندیدا شود رای بالایی دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار