رئیس پلیس راه کشور گفت: منطقه‌ای که حادثه در آن رخ داده جزء مناطق حادثه خیز در شهر سنندج است که همکاران ما بارها به مسئولان منطقه تذکرات لازم را داده بودند.
کد خبر: ۶۲۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 11 July 2018

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راه راهور ناجا به بیان جزئیات حادثه برخورد تانکر حامل مواد خطرناک با اتوبوس در سنندج پرداخت و اظهار کرد: حوالی ساعت ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حاشیه پایانه شهر سنندج در حال مسافرگیری بود که ناگهان یک دستگاه تانکر حامل مواد خطرناک از پشت سر با اتوبوس برخورد کرده است.

وی گفت: این تصادف منجر به آتش گرفتن اتوبوس و مرگ ۱۱ تن و مجروح شدن ۶ تن شد.

رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: در حال حاضر کمیته ویژه فنی در محل حادثه با حضور معاون هماهنگی و‌ مسئول بازرسی پلیس راه و معاون هماهنگی و‌ مسئول بازرسی پلیس راهور در حال بررسی علت حادثه هستند.

وی گفت: موضوع نقص فنی وسیله نقلیه و سهم تمامی شرکت‌های مرتبط در این خصوص ‌در دست بررسی است و‌ نتایج آن متعاقباً اعلام می شود.

سردار حمیدی افزود: در مبادی مربوطه همانند کمیسیون ایمنی راه‌ها و‌ کمیسیون عمران مجلس جلسات ویژه برای این موضوع برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: منطقه‌ای که حادثه در آن رخ داده جزء مناطق حادثه خیز در شهر سنندج است که همکاران ما بارها به مسئولان منطقه تذکرات لازم را داده بودند.

رئیس پلیس راه کشور گفت: طبق قانون، رانندگی بیش از ۹ ساعت توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی ممنوع است و تانکرهای حامل مواد خطرناک نیز اگر سامانه نظارتی آنلاین نداشته باشند اجازه تردد شبانه ندارند.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار