آیا غیر از این هست که جناب موحد ۲۰  سال مجلس بود و اکنون قحط الرجال هست و حتی دکترا و فوق لیسانسهای اطراف خود را آدم‌ حساب نمیکند که شایسته ثبت نام برای مجلس باشند تا چه رسد به حمایت ؟ حکومت رضاخان که معترضش هستیم ۱۲سال بود .
کد خبر: ۶۲۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 09 July 2018

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
بسم الله الرحمن الرحیم
 
کمک خواهی از قشر جوان تحصیل کرده جهت تغییر رویکرد سیاسی در حوزه انتخابیه

به خداوند سوگند حمل صخره های سترگ از قله های رفیع برای من از بار منت آدمیان آسان تر است.
حضرت علی علیه السلام
 
انچه از دهه ۶۰تاکنون شاهدیم فدا شدن تحصیلکردگان جوان در کنار دوجریان چپ و راست یا برای  خبری  انتخابات‌ مجلس یا ریاست جمهوری توسط آقایان منطقیان ، لاهوتی ، موحد ، بزرگواری ، هاشمی و....می‌باشد.
بیش از یک دهه می‌باشد که متذکر می‌شویم که گلوگاه‌های قدرت چپ و راست جایی برای رشد همه نمی باشد و صرفا جای رشد کسانی هست که اهل معامله و سکوت در مقابل فساد خواص ، رانت خواران جریانهاست. سالهاست هم واقعا همه شاهد این امر هستند و درجایگاههای مختلف معترض، 
 اما تاکنون ندای لبیک هیچ کس یا هیچ گروهی از هیچ‌طرفی به گوشمان نرسید برای نجات خود از دست این به ظاهر مدعیان حقوق عمومی اما در عمل معامله گران خانوادگی؟؟!!
 مگر قران نفرمود هیچ قومی دگرگون نمیشود مگر اینکه خود بخواهند ؟؟پس تا کی باید صرفا اکثریت مطلق نیروهای شایسته که هم از نظر علمی و تخصصی هم از نظر صداقت و پاکی  از جانب مدعیان رهبری این جریان  دلخوش به اینکه  شما هم صاحب جایگاه و منزلتی هستید حفظ شوند و به آنها بها داده نشود و شاهد سپردن مدیریت به ضعیفترین افراد از اقوام و صاحب نفوذان منطقیان و موحد و لاهوتی و هاشمی و بزرگواری و... ،یا استخدام فرزندان زر و زور و تزویر این جریان‌ها باشند و سوختن خود و جوانان اطراف خود ؟
اصلا آیا میشود زمان تعیین کرد که صاحب نفوذان منطقیان و موحد ، بزرگواری و لاهوتی و هاشمی  و..کی استخدام فرزندان خود ، فرزندان برادر و خواهرانشان یک کلام وابستگان زیر نافشان تمام میشود و نوبت به دیگران میرسد؟؟؟ گناه رتبه ۱۰ ارشد نفت که در خانه بیکار است و در انزوا بسر می برد  و بکار گیری بازنشستگان به سفارش نمایندگان مجلس به گردن کیست؟
واقعا عامل به فساد کشیدن جامعه و گسترش رانتخواری  همین مدعیان اصلاح واصول نبودند؟
پس چطور انتظار عمل صالح وحاکمیت شایسته سالاری از آنها دارید؟
تا کی دم از دین خدا و پیروی از قران و پیامبر (ص) بدون توجه و عمل ؟خداوند از ذره ای نمیگذرد متذکر به چه گروهی میباشد؟کجا باید بر آن توجه و عمل کنیم؟

بی پرده بگویم به مدعیان هدایت  جریانهای سیاسی این حوزه انتخابیه و تملق گویان و چاپلوسان آویزانشان . بگوئید هر محکمه ای دوست داشتید شاکی گردند تا آنجا از اعمال آنها و مدیریت منتخب آنها  بگویم ..

شما بگویید همراهان و معترضین ؛ مگر هدف انقلاب دگرگونی نبود ؟ اینها در رسیدن به این هدف چه رویکرد مثبتی داشتند ؟
آیا غیر از این هست که جناب موحد ۲۰  سال مجلس بود و اکنون قحط الرجال هست و حتی دکترا و فوق لیسانسهای اطراف خود را آدم‌ حساب نمیکند که شایسته ثبت نام برای مجلس باشند تا چه رسد به حمایت ؟ حکومت رضاخان که معترضش هستیم ۱۲سال بود . مگر حکومت سلطنتی هست که یک قرن یک نفر بر گرده مردم سوار باشد و اگر ازش سوال کنی از کدام شاخص اقتصادی شهرستان محرومی چون بهمئی دفاع کردی حرفی برای گفتن نداشته باشد!! مگر ۲۰ سال بدون حمایت اقتصادی از یک منطقه یا شهر و صرفا حمایت شخصی از افراد چاپلوس و تملق گویان  اطراف خود کم خیانتیست؟ 
 آیا غیر از این هست که عالی جنابان لاهوتی و منطقیان مدعیان اصلاحات هیچ کس را شایسته رهبری جریان در این حوزه نمی بینند ؟ و همه شاهد بودیم جناب منطقیان وقتی  آقای رستاد را معرفی می نماید جناب لاهوتی بر آن پشت میکند یا جناب لاهوتی وقتی آقای کامرانی را معرفی می نماید جناب منطقیان پشت می کند و صرفا هرکس به دنبال قدرت نمایی خود و اهداف و منافع خود ، دیگران را به باد تمسخر گرفتند!!! نمی دانم سالهاست با این رویکرد آقایان به  دنبال کدام اصلاحات هستند اصلاح عقیده یا اصلاح خالی کردن عقده به هم!!!

آیا غیر از این هست که جناب بزرگواری هشت سال  نماینده مجلس بود صرفا ابزار دست دو الی سه نفر در هر شهرستان بود و اف بر کسانی که به او رای دادن هم نمی‌کرد مگر این دو نفر اجازه می‌دادند ؟؟؟ از خیانت مدیران دست نشانده ایشان کم سند نداریم .از ثبت بالای کوه حاتم  تا ثبت زمین منابع ملی و تجاری در مرکز شهر..

آیا غیر از این هست که اکنون آقای هاشمی همچون بزرگواری در هر شهری ابزار دست دو الی سه نفر هست و هرچه نیرو جهت کار معرفی می کند خارج از سفارش آن دو یا سه  نفر نیست؟؟ آن هم همان دو الی سه نفرهای تکراری ، همان هایی که موحد  را هم محاصره کرده بودند و تمام سوء استفاده های خود را به نتیجه رسانده بودند!!

مدعیان تحصیل و شایستگی تا کی میخواهید اویزان کسانی باشید که به سفارش زر و زور و تزویر عمل می کنند نه به سفارش خدا و قران؟
تا کی سکوت در مقابل این ظلم نابخشودنی به خود؟

تا کی میخواهید دلخوش به این باشید و پز اصلاحاتی و اصولگرایی به خود بیگیرید و هیچکاره باشید و صرفا چند جلسه عوام فریبی دعوتتان کنند ؟! تازه کلاه هم سرتان بگذارند تا زیر دوگوش و بگویند، بفرما سخنرانی کن برای خرماندن !! اما موقع معرفی نه تنها در تو‌هیچ شایستگی دیده نمیشود بلکه هزار انگ را هم به تو‌ می چسبانند !!

حرفها و دردها زیادند اما درد سکوت و سازش شما در کنار این دو جریان با وجود تجربه تلخ گذشته از همه دردها ، دردناکتر می‌باشد.

 بیش از این مزاحم  شما نمی‌شوم فقط میدانم راهی هست که از زیر این سایه ظلم خارج شوید.
 باید راه آینده را از راه این مدعیان جدا کرد باید جریان فکری جدیدی ساخت که وابستگی به این مدعیان نباشد.
باید پوسیده های پیر دو جریان را خانه نشین کرد و خودتان دست بکار شوید و جریان سازی نمائید .
تازمانی که در مسیر این پیران افعی قرار دارید همین آش هست  و همین  کاسه و پذیرفته نیستید مگر شبیه خود آن ها شوید ! خموش در مقابل تمام رانتها وفسادها..

 اگر نیت حرکت بسوی  جریان جدیدی  دارید حتی از حضور فرزندان این مدعیان و چاپلوسان آنها در میانتان دوری کنید ، دوری کنید از سو استفاده کنندگان بخصوص آنهائیکه از مقدسات سو استفاده کردند تا خود و خانواده خود را صاحب نانی نمودند ! غافل از اینکه قیامت اولین سوال این هست که مالت را ازکجا و چگونه بدست آوردی!!

هدف انقلاب دگرگونی بود تا جریان جدیدی ساخته نشود نه جامعه  از دست رانت و فساد خلاص میشود نه انقلاب به هدف خود خواهد رسید مطمئن باشید.

۹۷/۴/۱۷منوچهر چک نژادیان
قبل از هر چیز وظیفه خود می‌دانم بابت اشکالات ادبی از خواننده عزیز متن عذر خواهی نمایم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵۴
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
سلام. آقای چک نژاد عین حقیقت را فرمودن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
البته در مورد هاشمی واقعا بی انصافی است
اما در مورد موحد عالی گفته
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
بله دنیا دنیای معامله س. این معادلاتت برای سران کشور هم مطابقت داره.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
احسنت زنده باشی جناب چک نژادیان
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
حرف آقای چک نژاد کاملا درسته، امیدواریم این مطلب شروعی باشه بر حرکات انقلابی در شهرستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
موحد عامل ۸۰ درصد بدبختی های کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده است
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
نویسنده هنوز اصول اولیه حرف زدن ونوشتن را بلد نیست چون اولا ادب را درنوشته اش گم کرده ودوم اینکه دم از عقده افراد میزند اماخود عقده گشایی کرده و فقط یک نفراز افراد را با فرد بدنامی چون رضاخان‌مقایسه کرده.نویسنده قصدداره پزروشنفکری بده اما هنوز ابتدایی حرف میزنه.بهتره این جملات درقالب یک نگارش خوب ومنطقی بدوراز ابراز خودنمایی نوشته بشن.
محمدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
وجدانا سعی کنید جواب خوب با دلیل و منطقی دهید نه بر اساس جناح یا وووو
پژمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
رحمت ب امواتتون جناب چک نژادیان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
سلام
الان در این مقاله همه سران رو نویسنده ذکر کرده
شما برا چی صرفا زوم کردین رو اسم موحد؟؟؟؟
موحد عامل بدبختی کهگیلویه س؟؟؟؟
شما یا حافظه تاریخی تون پاک شده یا واقعا سوادی ندارید
برگردیم به ۳۵ سال پیش
کهگیلویه چی داشت ؟
چی بود؟
امثال شما ۳۵سال پیش چقدر سواد سیاسی و بصیرت داشتین؟
من بارها گفتم
باز هم گفتم
خدارا هزاران بار شاکریم که موحد را آفرید تا امثال شما
امثال منطقیان و لاهوتی
امثال بزرگواری و هاشمی
امثال تاجگردون
با نقد بر عملکرد ۲۰ ساله موحد ، شناخته بشن .
آری حداقل ترینِ حداقل ترین وجود موحد این بوده و هست که سالها در نبودش باز هم عده ایی برای مشهور شدن و چره شدن دست به دامان موحد میبرند .
فحش میدن
انتقاد میکنن
بدون رضای خدا و با بی انصافی محض این سید رو مورد بی رحمانه ترین حملات قرار میدن
اما
بارزترین خصوصیت این سید ِ پاک و دوست داشتنی اینه: زنده باد مخالفِ من .
حالا شما نگاه کن اونایی که الان و قبلا به جایگاهی رسیدن چطور مخالفینشون رو قلع و قمع میکنن .
زنده باد صداقت
زنده باد پاکی
زنده باد انسانیت
زنده باد شرافت
زنده باد معرفت
که با وجود امثال موحد ، هنوز در این زمانه ی غدار ، باقی مانده ست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
حرمت قام رانگهدار بی ادبی هنر نیست
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
از کی پول گرفتی موحد را تخریب کنی نمی دانم شغلت چیست ولی خیلی کم سوادی اگه راست میگی خووت بیو جلو تا ما پشت سرت به سناتور موحد تعظیم کنیم سردار هاشمی همیشه کنار موحد عددی تیستی به ایتها توهین کتی بیو
یاحق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
موحددرهرجاکه کسی رابه کارمی گرفت حداقل جوان بودندبرویددرهمین پتروشیمی دهدشت چندنفربازنشسته سایرنهادهاوادارات به کارگرفته شدند/
احسنت جناب چک نژاد/
جلیلی
|
India
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
سلام.انتقاد حق شماست.اما توهین کردن و تخطئه افراد،کار درستی نیست.برخی از الفاظی که بکار برده اید درست نیست. در ضمن،کاش از گذشته خودتان نیز میفرمودید.در گذشته، حامی کدامیک از اینها بودید؟نقد شما در مورد منطقیان و لاهوتی که وارد نیست.اینها که هیچ وقت به مجلس راه نیافتند و بچه های خودشان هم بیکارند.شما بابد کسی را نقد کنی که در ساختار قدرت باشد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
لطفا توضیح دهید داماد خود جنابعالی و خواهرت و برادر در فنی و حرفه ای و جهاد کشاورزی چطوری سرکار رفتن در دوران همین بزرگواری؟؟
بقیه بستگان جای خود بماند!!

تو هم به دنبال سهم خواهی بودی و الان مردم از افراطی ها خسته هستند.
بله بسیاری از اینها که گفتید درست است اما همیشه بدون مهابا اهل تهمت زدن و برچسب زدن بودید.
آقای منوچهر خان شما به درد این عرصه نمیخورید؟
آیا اگر به خودت بگویند تو به درد سیاست نمیخوری قبول میکنی؟!
آیدین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
انصافااگرفارغ ازجبهه گیری قضاوت کنیم کاملاحساب شده بیان کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
در پاسخ به ناشناس باید گفت هیچ کس به اندازه موحد در چهار شهرستان کهگیلویه سهم ندارد چه خرابی چه آبادی
بنابراین می توان گفت عامل موفقیت یا عدم موفقیت در این چهار شهرستان موحد است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
جناب منوچهر. عملکرد نمایندگان. بعد از موحد. مردم را به ستوه. اورد
من. به موحد. رای ندادم. اما. خدا. را شاهد میگیرم. موحد. به. کهگیلویه و توابع. عزت و
ابرو. بخشید و احترام. همه. را داشت. میدان سیاست. مردان. بزرگ میخاهد. ؟؟؟؟

و
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
درود بر شرافتت مرد


کاش از لاهوتی و منطقیان نمی گفتی چون به مجلس نرفتند و موحد هم به انها خیانت کرد



اما بزرگواری دست پاک و حلال بود و مالی ندارد...هرچند خطا داشت و تمام ادم ها خطا دارند.



عدل هاشمی را ما مخالفیم اما خدا دربین دارد برای مردم عام المنفعه حرکت می کندو خداوند با آوردن ایشان ، موحد را خوار و خفیف کرد...



ای مردم قران و قیامت را فراموش نکنیم ۲۰ سال کم نیست ....والله خائن ترین و بی سواد ترین و اختلاف انگیزترین فرد در کهگیلویه موحد است .

الان هم درس نگرفته است...موحد با آمدنش در انتخابات یا جنگ و کشتار راه می اندازد یا جان خود را با خواری در اخر عمر از دست می دهد.


چرا این بشر درس نمی گیرد؟!!!!!

خدا او را رسوا کرد ولی باز دست بردارنیست .اینبار به خاطر خیانت ها ی ۲۰ سالش به مردم و خاک کهگیلویه و پول های اندوخته قطعا ذلیل و رسوا و بی آبرو می شود ان شاالله
سینا
|
Finland
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
این متن حرف دل غالب مردم و توده ی مستضعف شهرستان است، آنهایی که غیر از این می گویند یا منافعشان با حرف های آقای چک نژاد به خطر می افتد یا عقلشان را از دست داده اند. چگونه اشرافیت این آقایان را مشاهده نمی کنید? چگونه متوجه نیستید که هیچ انسان شریف و تحصیل کرده ای نمیتواند وارد مجلس شود مگر اینکه به جریان های قدرت و ثروت وصل باشد? یعنی هیچ کس نمیفهمد مگر این آقایان? متاسفانه ساختار های کشور و شرایط منطقه به گونه ای است که مردم هرگز نماینده ای به معنای واقعی نداشته اند، تا بوده این آقایان حکومت کردند به سبک خان ها که همیشه هم بازار پاچه خواری و منفعت طلبی مگسان گردشان گرم گرم بود.
کهکیلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
رضا خان خوب کار نکرد؟
ناشناس
|
India
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
درود بر بینندگان...
ضمن احترام به قبیله ی ادم ذکر چند نکنه را ضروری میدانم.
1جناب جک نژادیان فارغ از هر گرایشی حرف دل خیلی ها را گفته است...مگر غیر از این است که افرادی را که نام برده در طول این نزدیک به 4دهه بر دنیا وعقبای مردم کهگیلویه بزرگ اثرگذار بوده اند؟مگر غیر از این است که به فانیلها و وابستگان خود بیشتر از سایر شایسته گان اهمیت دادند؟مگر غیر از این است که از مقدسات سوء استفاده کردند ؟مگرغیر از این است که از رانت های کلان استفاده کردند؟مگر غیر از این است که باعملکردشان نخبگانرا فراری دادند واختگان را به کار گماشتند.همان رضا خان که بعضا بدنامش میخوانید در طول 16سال ایران شپش زده و غرق در خرافات را به جایی رساند که بعدها رئیس جمهور کره جنوبی ارزو میکرد روزی سئول جون تهران شود؟این مقایسه های طوطی وار را تا کی میخواهیم ادامه دهیم خیلی نازیباست که ما بگوییم 40سال پیش فلان خدمات نبود الان هست واسفناکتر ان است که اینها را از صدقه سر همین معامله گران بدانیم
کجای کاریم ما 40سال پیش فرانسه.برزیل.هند.ترکیه. همین کشورهای عربی کجا یودن حالا کجا هستند؟؟جرا نمیخواهیم قبول کنیم شتر لجوج اصولگرایی و گوسفند ترسوی اصلاح طلبی دیگر درمان کار نیست.
کجای نوشته ی اقای چک نژادیان توهین شده که ما در دو سه جمله ی ابدوغ خیاری ایشان را متهم کنیم؟بی ادبی وتوهین از این بالاتر که قریب 40سال تعداد افراد اندکی دست بر گلوی مردمان مظلوم این کهگیلویه ی بی یاور گذاشتند و برسرشان اوردند انچه چنگیز بر سرمردم بخارا اورد؟؟!شعله ور کردن اختلافات قومی وانداختن مردم به جان هم تقسیم مردم به بویر اخمدی.طیبی.چرامی.بهمئی.دشمن زیاری.ساداتی.ثلاث.سید.برای پیروزی در انتخابات مجلس را چه کسانی کلید زدند؟؟جرا نمیخواهید حقیقت را بپذیرید فکر میکنید اگر برای این افراد در رسانه ها که الان حیف است نام رسانه را بر بیشترشان بگذاریم مداحی وتملق گفتید واز مرداردنیا چیزی نصیبتان شد خیلی باهنرید؟؟مگر این دنیا چه میزان ارزش دارد که این همه ستم وبی عدالتی را که محصول مدیریت همین افرادبا اذنبه هایشان هست توجیه میکنید؟؟چرا افراد معمولی را این اندازه قدیس وفرازمینی نشان میدهید؟؟صحیت در این زمینه کم نیست میشود ومیتوانم صدها صفحه از این خونابه ها بنویسم به حقیقت نه به دروغ ونه به تعلق ونه به تملق ..بسیار کسانی را میشناسم که اگر قلم بدست بگیرند رجاله های پوشالی را از دم تیغ قلم میگذرانند اما در این زمانه ی سگ تازی تجابتشان مهابت سخنشان را زمینگیر کرده است.
این را بگویم که نه اصولگرا هستم ونه اصلاح طلب واساسا هیچ تعلقی به این ایسم های موسمی وشکمی ندارم واقای چک نژادیان را هم نمیشناسم ونمیدانم از ملک اصول و اصلاح اندوخته ای نصیبش شده یا نه؟؟اما دلیلی نمیشود اگر سخن حقی را کسی بیان کند انبوهی اندک مشغله براورند انگونه که حکایتی را سعدی در گلستان اورده است...
حق پاینده باد.
سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
کیست این پنهان مرا در جان و تن
کز زبان من همی گوید سخن
آن که گوید از لب من راز کیست
بشنوید این صاحب آواز کیست.
جناب آقای چک نژادیان درودتان باد،پیام کلی تحلیلتان گویا،بی شائبه و رسابود.
قطع یقین وقتی کسی مثل شما جسارت به خرج میدن و تمام ذی نفوذان را به راست یا دروغ زیر سوال می برد ،قطعا سیل تهاجم های کتبی و شفاهی و تهدید ها زیاد می شود،اما یقین بدان که : هرآنچه از دل براید ، لاجرم بر دل نشیند، شجاعتتان قابل تمجید است، رسیدن به این مرز از تفکر امیدوارکننده است،بله مثلث های مختلف الاضلاع زر و زور و تزویر ،خون توده را می فشرد و می مکند،
اگر چه برخی اتهاماتتون را قبول ندارم و برخی جا ها کوتاهی ک دید از بیان بیشتر ضعف عملکردی نمایندگان
اما شروع خوبی بود ،منتظر نقدهای رئال و بی اشائبه تر شما هستیم
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
بیشتر از این مزاحم نمی شوم!!!!!!!! این چه یادداشتیه!؟!؟
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
درود بر این قلم ..
ولی هاشمی کارهای عام المنفعه دارد انجام میدهد ..
ولی فشار مشاورینش هس برا استخدام ها وگرنه رویه ۳۵ سال گذشته را کنار گذشته ودنبال توسعه است ..
موحد دیگر تاریخ مصرفش تمام است بیاید هم دیگر حنایش رنگی ندارد ..
از بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
بزرگواری گم برا بهمئ نگذاشت درمورد ایشون بی انصافی کرده ای ضمن این که بزرگواری باصداقت گفت 8 سال بعداز 8 سال هم خودش گفته دور سیاست رو خط کشیدم ودراون 8 سالی که اونجا بود هیچ سرمایه ای به هم نزد وحتی باوجوداین که خودش جانبازه وپسرش شهید شده ونماینده بوده بچه اش هنوز بیکاره خیلی در مورد این مرد صادق وخدایی بی انصافی کردی
موسی مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
درود
انسان های آزاده آزادانه حرف می زنند
درود بر شما که آزاده ای
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
جناب چک نژادیان احتمالا حافظه تاریخی شما نم کشیده یا چیزی یادتتن نمی آید یا خودتان را به ندانستن زده اید البته هرجی بر امثال شما نیست چون بدون اطلاع و کوچکترین مطالعه یا حتی تحقیق میدانی از برخی بزرگان و کسانی که شاهد غم و رنج مردم شریف کهگیلویه بودند نکردید. کهگیلیویه دارای کمترین امکانات و محرومترین نقطه استان بوده ولی به لطف زحمات چندین ساله آقای موحد همان کسی که شما با شکستن حرمت قلم و وقاهت تمام وی را با رضا خان مقایسه نمودید کهگیلویه الان شاهد اینهمه رشد بالندگی فرهنگی و هنری نبود البته مشکلات کهگیلویه آنقدر زیاد است که هنوز جای کار دارد .اما بخشی از خدمات آقای موحد را محضر شما عرض می کنم.
احداث پل های متعدد مرمت جاده سرفاریاب به دهدشت در محور تنگ پیرزال شما نمی دانم یادتان نمی آید در زمان بارندگی و سیل جاده سرفاریاب بسته می شد و تا چند روز قابل تردد نبود و بعد از هر بارندگی قسمتی از جاده تخریب می شد اگر در هنگام بارندگی فردی مرض می شد و یا زنی وضع حمل داشت برای رساندن آن به بیمارستان در دهدشت چیکار باید می کردند یا تا زمان فروکش کردن بارندگی صبر می کردند یا مرگ را تجربه می کردند.
مورد بعدی برق رسانی به تمام روستای منطقه در نقاط صب العبور حتی با چند خانوار درصورتی که براساس مصوبات وزارت نیرو در آن سالها روستاهای بالای ۲۰ خانوار باید برق دار می شدند این خدمت نیست.
مورد بعدی تلاش در جهت راه اندازی مراکز علمی از جمله دانشگاه آزاد و میام نور علیرغم مخالفت و کارشکنی خیلی از افراد و مخالفت های متعدد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مبنی بر عدم تامین استاد و غیر قابل اجرایی شدن آن به دلیل عدم صرفه اقتصادی ولی با پیگیرهای شبانه روزی آقای موحد اینمهم عملی شد که حتی آقای جاسبی در آن زمان گفتند بنده فقط به خاطر زحمات و پیگرهای آقای موحد و شخصیت ایشان با راه اندازی دانشگاه آزاد موافقت می کنم.
اما یادتان رفته دهدشت از کوچکترین امکانات درمانی برخوردار بود و دارای حتی یک بیمارستان مجهز نبود و مروم برای ادامه درمان یا باید به بهبهان می رفتند یا شیراز و یاسوج ...... احداث یکی از بزرگترین بیمارستان های استان در دهدشت به همت آقای موحد این خدمت نیست؟؟!!
آیا آوردن وزرا در طول ایام سالهای نمایندگی به دورترین و صعب العبور ترین نقاط محروم کهگیلیویه و توجیه آنها برای تصویب بودجه لازم برای طرح های مختلف خدمت نیست.؟! بعد آقای موحد بغیر از سفرهای استانی معدود دولت کدام وزیر به نقاط محروم استان البته این وظایف نماینده است آیا وظایف دیگران در طول این سالها نبود و نیست یا فقط وظیفه موحد است ؟! بعد هم با این ادبیات نابخردانه دوران مسئولیت وی را با دوران رضاخان مقایسه کنیم ؟
آیا گاز رسانی به تمام روستاهای منطقه خدمت نیست؟ بادم می آید در همان زمان ابتدای اجرای این پروژه وزارت نفت و شرکت گاز مصر بودند که باید نیمی از هزینه گاز کشی توسط مردم محدوه طرح جمع آوری شود ولی با پیگیرهای ایشان این هزینه از مسبر دیگری و با بودجه شرکت گاز تامین شد و بدون کوچکترین هزینه گاز به درب منازل مردم رسید .احتمالا از دیده شما این هم خدمت نیست ؟! ولی کسی که خودش را به خواب زده بیدارکردنش مشکل است...
مورد دیگر تلاش های ایشان در خصوص جاده بهبهان _ شهرضا بوده که موافق و مخالف ایشان بر این امر صحه گذاری می کنند.
آیا وجود این همه افراد تحصیل کرده و مقاطع مختلف تحصیلات تکمیلی را نمی توان بازخوردی از زحمات ایشان در زمینه های علمی و راه اندازی مراکز علمی دانست؟!
البته اگر بخواهیم به خدمات ایشان در طول ۱۶ سال نمایندگی در منطقه گهگیلویه بگوییم ساعتهاباید نشست و نوشت ....
اما باید بدانیم که مدافع حقوق فرزندان این منطقه در سازمانها و وزادت خانه های تهران ایشان بوده و هست....
اما کلام آخر
کاش یکبار حضرتعالی به منزل ایشان در طول این سالها مراجعه می کردید که مامن و پناهگاه مردم استان بوده کدام نماینده آسایش خانواده خود را وقف دیگران کرده به غیر از موحد . آیا آدرس خونه سایر نمایندگان را مردم حوزه انتخابیه اش می دانند .
آیا ساده زیستی ایشان و خانواده اش را دیگر نمایندگان دارند آیا غیر از ان است نماینده فعلی شهرستان و خانواده اش فقط فقط دنبال فخر فروشی به مروم حوزه انتخابیه هستند و فقط تنها افتخارشان خریدن ماشین های مدل بالا و مسابقه گداشتن و حتی درگیرهای با سلاح گرم در وسط شهر و توی روز روشن برای دستیابی به پول بیشتر می باشد.
التماس تفکر تفکر
لنده
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
درود دوستان .نویسنده محترم نقدهای خوبی کرده وبه اقای موحد توهین نکرد.مگه تشبیه شدن به رضاخان توهینه؟؟؟رضاخان در آن شرایط نابسامان ،ایران را از چنگال ابرقدرتها نجات داد و خدمات خوبی به ملت کرد که آثار آن هنوز پابرجاست .اگر رضاخان نبود ما هنوز به دادگستری می گفتیم عدلیه و .....در احیای زبان پارسی خیلی حساس بود رضاخان کبیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
درودبراستادچک نژاد
محمدحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
نظریه ها را که مطالعه می کنم عده ای دارند یک طرفه قضاوت میکنند اگر قرار بود از نمایند ه ای دفاع کنیم موحد دست برتر را داشت فعال شجاع کار کن ووو در غیر این هرچه نماینده تا حال فرستادیم یک عده ی خاصی استفاده کردند و مظلومین مظلوم ماندند بچه هایشان بیکار بروید بررسی کنید انهای که به قول دور نمایند ه ها بودند بچه بیکا ر دارندفقط اینکه بچه که قابل کار نبود آقای از صداقت بزرگواری گفت من یکی به صداقت ایشون باختم و همیشه خودم را نفرین می کنم سید است انشالله خداوند قضاوت کند موحد هم سید بزرگواری است کسی بی احترامی نکند
ازچرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
احنست خیلی خوب گفتی اما چه فایده موحد وامثال موحد اینقدر قدرت ومال ازاین انقلاب جمع کردن که موقع انتخابات نوچه هاشونو بفرستن سراغ مردم با دادن وعده های ناچیز طرفدارکسب کنن ،خدا ازشون نگذره که هیچ کاری برای اشتغال اینهمه جوان نکردن تا جوانهای ما در شهرهای اطراف اونهم با داشتن پارتی از ایشان مشغول کارگری باشن عده ای هم در پارکهای شهر ول معتاد،البته آقای بزگواری سید پاک بوده و هست اما بدرد سیاست نخورد،درنهایت این خود مردم هستن که انتخاب می کنن که متاسفانه موقع انتخابات با فروختن رای وکثافت کاری قدرت مندان نتیجه به نفع قدرت طلبان می رسد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
آخ گفتی.رتبه ده نفت خونه نشین این چیز عادی تو استان ماست اگه سفارش موحد یا تاجگردون داشت الان بهترین جا سرکار بود،الان هرکی پارتی داره به نوعی جایی سر کاره با اسم شرکتی یا هر نوع اسم دیگه،تواستان ما نفری که اول میشه نفر سوم میره سرکار با سفارش کی موحد یا تاجگردون،
در جواب احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
می گم الان که کارهای هاشمی را بر می شمارند موحدی ها می گن پس دولت چیکاره است اگه هاشمی انجام داده !
حالا برادر اگه اینا را موحد انجام داده پس دولت کشک بوده ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
هههههه. رضاشاه. موحد. عدل. اینها اصلا بهم نمیان .
درجواب احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
معلومه هیچی از توسعه نمیدونی وشایدم جزو کسانی باشی که توسط سناتور موحد بکارگرفته شدی ...
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
دوستان نقد ونقادی در حوزه سیاست وانتخاب افراد خوبه ودر راستای همین بحث هاست که شناخت بوجود می اید اگه کسی فرد. زگری رو تخریب کنه در واقع خودش رو تخریب کر ه وشخصیت خودش رو نشون دا ده وهر فردی که صلاحیت حضور در صحنه سیاست رو کسب کنه میتونه شرکت کنه وکار به چند دوره بودن یا نبودن ن دارد ما مشکلات زیادیداریم ونیاز به یک منجی داریم هرکس باید خودش را به جامعه معرفی کنه تا مردم قضاوت کنن هر چند که جناح بازیهای نادرست باعث عقب ماندگی ما شده است تخریب کار درستی نیست هرکس احساس میکنه با افراد موجود راه به جایی نمیبریم این گوی واین میدون .تنها چیزی که زشتی وپلشتی انتخابات را رقم میزند وعده های دروغ وعوامفریبی. پول.والتماس کردن. طایفه بازی. عصبیت های قومی وقبیله ای است که بعضی با این عناوین با احساسات مردم بازی میکنن ودر بهبوهه انتخابات مردم را به طایفه گری وسایر مواردی که مطرح کردم تحریک میکنن ونمیگذارند براساس شایسته ساری وتوانمندی به افراد رای دهند پس میطلبد ابتدا فرهنگ سازی بشه وجلوی تخلفات مطرح شده بطور جدی گرفته بشه تا مردم بتوانند انتخاب درستی بعمل بیارن به امید انروز
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
در وصف مردان سیاست:
جای مردان سیاست بنشانید درخت
که هوا تازه کند.
در وصف عبادالله و نفسی:
تا خرند این قوم رندان خر سواری میکنند
واین خران در زیر ایشان اه و زاری میکنند
کلا از ماست که برماست.
در وصف موحد:
نردبام این جهان ما و منی است / عاقبت این نردبام افتادنیست
لاجرم هرکو که بالاتر نشست / استخوانش سخت تر خواهد شکست. انشالله
" عابد"
عابد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
در وصف مردان سیاست:
جای مردان سیاست بنشانید درخت
که هوا تازه کند.
در وصف عبادالله و نفسی:
تا خرند این قوم رندان خر سواری میکنند
واین خران در زیر ایشان اه و زاری میکنند
کلا از ماست که برماست.
در وصف موحد:
نردبام این جهان ما و منی است / عاقبت این نردبام افتادنیست
لاجرم هرکو که بالاتر نشست / استخوانش سخت تر خواهد شکست. انشالله
" عابد"
جواب موحد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
قطعا جواب موحد کمالی السابق به هتاکان اینه؛
در این بازی اگر سودیست با درویشِ خرسند است / خدایا منعمم گردان به درویشی و خرسندی
والسلام!!
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
سلام و درود بر استاد قلم چک نژادیان بزرگوار ک به حق وبا شجاعت تمام قلم میزنی اما حیف ک عده ای هنوز سرشان را زیر برف زده ک انگار نه انگار و دارن بازهم راه را اشتباه میرون و بر حسب جناح و تعصب و احساسات حرف میزنن و تصمیم میگیرن البته اینا حق دارن چون همین های ک نام بردید براشون سنگ تموم گذاشتن و مجبورن تابع باشن و حمایت کنن .
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
حال همه ی ما خوب نیست
باور کنید
تحصیل کرده های جامعه ای که ما ها باشیم معلوم است که چه سرنوشتی دارد.
اولا موحد بزرگواری.هاشمی.مژدهی.فیاض بخش متصل و وابسته به یک جریان هستند وتفاوت اندیشه ای ندارند وحتی در یک اتاق فکر برای بیرون راندن رقیب هم قسم میشدن.اگر موحد نماینده بوده هاشمی هم بیکار نبوده یا بزرگواری ومژدهی هم دستشان برا خدمت بسته نبود چرا برا مردم کار نکردن؟؟دوم بعضی جوابها ونقدها توهین به شعور خودمان است اگر این کارها ی صورت گرفته کار نمایندگان است پس دولتها چه کاره بودند؟؟وبرعکس..سوما بسیاری از نقدها کاملا مشخص است جانبدارانه و مغرضانه ودرسطح نازلترش قونیتی است.مخلص کلام این اقای چکنژادیان حقیقتی را گفتهبه هیج کس هم توهین نکرده چرا وقتی بلد نیستیم جوابش را بدهیم حرفهای کوچه بازاری وبی ربط مینویسیم.؟تک تک این افرادی که نام بردهاگز خدمتی انجام داده باشند صدها برابرش به نزدیکان خود خدمت کرده اند تا مردم.کلام اخر اینکه به تحصیلات این اغایون نگاه کنید از بد حادثه 3نماینده ی ما هیچ کدام تحصیلات اکادمیک ندارن
دوباره ور ندارین بنویسین ما حافظه تاریخی نداریم ان یکی مهندس است وان دیگری تحصیلات حوزوی اش معادل دکتری است..خلاصه تر بگم شماها دارید برسرقبری شیون میکنید که مرده توش نیست.
بیراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
واقعا این آقای چک نژادیان عین حق و حقیقت رو گفتن.
کاش جامعه ی ما امثال ایشون که با شجاعت تمام کل سیاسیون ناکارآمد گذشته رو مورد نقد قرار داد زیاد داشت تا می دیدیم که استان ما هم مثل دیگر استانها به رشد و توسعه پایدار می رسید.
شیر مادر حلالت چک نژادیان
اصلاح به معنی واقعی کلمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
برخی مینویسند که موحد در تهران برای مردم چنین کرد و چنان کرد بالهای خود را زیر پای کهگیلویه ایها گسترد. انگیزه ایشان چی بود
تو نیکی میکن و در کهگیلویه انداز
تا مردم پای صندوق رایت دهند باز
اینکه این مضیف گسترده چطور پهن شد خود یک مساله است. همه میدانیم که امام علی حاکمان سرزمین های اسلامی را از نشستن بر سفره اغنیا برحذر میداشت و عده ای را که چنین کردند نکوهش نمود. دوستای موحد کیا هستند؟ خرپولها و پیمانکارها چرا؟ چون ایشان نردبان خوبی برای رسیدن به پول بیشتره. از همه اینها گذشته بعد گذشت این همه سال چه گلی موحد و بزرگواری و عدل مثلا بر سر شهرستانی مثل بهمئی ریختند. هر چی هست مال سفرهای استانی احمدینژاده.خوب شما میگید وزرا را آورد شهرستانها پس کو آثارش کو اشتغال جوانان چرا در شهرستان بهمئی هیچ کارخانه ای نیست؟؟!
ایشان در تهران میزبان خوبی است برای مردم کهگیلویه؟؟ خدا خیرش دهد کماکان ادامه دهد نیاز نیست با سواد کمش و سابقه نامطلوبش بیاد کاندیدا بشه. برای بحران شغلی جوانان چه برنامه ای دارند؟؟ قطعا هیچی وضعیت کار تو مملکت خرابه یه فکر انقلابی میخواد که قطعا این آقایون در این وادی نیستند
عنایتی راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
(معاونت اسبق فنی حزفه ای استان)
جناب ناشناس اگر دین نداری آزاده باش

بنده در پیشگاه خداوند قسم میخورم که داماد وخواهر چک نژاد در آزمون سازمان سنجش فنی حرفه ای شرکت کردند وقبول شدند
برادرش را تا جایی که هم اطلاع دارم با آزمون سهمیه باشت قبول شد
شما کدام خدا را می پرستید
خدای عقده یا خدای عقیده؟
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
این اغایونی که جناب چک نژادیان نام برده هیچ کدام دوای درد این مردم رنج کشیده نیستند
بهتر است دیگر مزاحم زندگی مردم نشوند البته اشکالات جامعه ی ما محدود به کهگیلویه نیست در سطح کلان هم اوضاع اسفناکتر است
اما این اغایون بهتر است خود را بازنشسته کنند
مارا به خیرشان امیدی نیست شر نرسانند کافی است..
بهتر است انها را در مجالس ختم ببینیم تا کمی هم به ان دنیا که مردم را به تفکر درمورد ان دعوت میکنند خودشان هم فکر کنند...نمیشود خودت دودستی دنیا را بجسبی اطرافیانت حق مردم را بالا بکشند ان وقت با مردم از قیامت وپرسش روز حساب صحبت کنی.
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
کامنتهای زیادی را در تائید و یا رد مقاله آقای چک نژادیان مطالعه کردم فقط میتوانم بگویم متاسفم از سرنوشتی که این سیاسیون نام برده شده برای کهگیلویه بزرگ رقم زدند چون هرکار مثبتی که انجام شده را بحساب خود می‌گذارند و کارهای بحق انجام نشده را به پای دولتهای وقت.
باری عزیزم آقای چک نژادیان تا آگاهی مردم اعم از من و شما در همین سطح است همین آش است و همین کاسه.
دیدم که یکی ناراحت بود از اینکه آقای موحد به نوعی با رضا شاه مقایسه شده است و از ناراحتی خیلی خیلی خندیدم .
العاقل فی الاشاره.
بویراحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
بعنوان فردی از کهگیلویه بزرگ از مدیر مسئول و دست اندر کاران سایت پر طرفدار تابناک تشکر و قدردانی می نمایم که بدون تعارف و دخالت دادن سلیقه سیاسی خویش نظرات موافق و مخالف را چه در مقوله مقاله ها و یا کامنتها درج می نمایند، پیشرفت همه جانبه استانم را آرزو دارم ولی این آرزو محقق نخواهد شد مگر زمانیکه مردم ، رسانه ها ، دولت و حکومت دست در دست هم سیاست ، اقتصاد، فرهنگ و روایت بین الملل و ....هماهنگ ارتقاء بخشند نه اینک یکی را ببینند ولی بقیه را نادیده بگیرند.
مطلع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
دوست عزیز اولا درسته همه حرفای استاد باتوجه به شناختی که ازایشان و خانواده ایشان داریم حرف حق رو زده و امثال شما دیگران که خوشتان نیومده شاید ازطرف بقیه چیزی گیرتان میومد گرنه تاحالاموحدچکاری برا شهرستان بهمئی کرده یا بقیه کاندیدا هرکدومشون دنبال جیبشان ورفقاشون بودن گرنه باید این وضع جوونابیکارکهگیلویه نمیبود.بعدتاجایی که ازشون خبرداریم استخدام دامادوخواهراقای چک نژاد در زمان آقا بزرگواری نبوده وبعدمصوبه سال۹۱مجلس بوده که باتوجه به سابقه کار قبلیشون بود مث استخدام ناظرین گندم جهادسال۹۰که طبق مصوبه مجلس بود باسابقه کارومدارک نظارت گندم واینجورچیزاقبول شدن. برادرایشون هم درازمون استخدامی استان قبول شدن و باسابقه کار نظارت وازمون بود اونهم که همه رئیسااصلاح طلبن و با استخدام خط نیستن طبیعتااگر بخاست باپارتی خانوادشو ببرد سرکار باید دوره احمدی نژاد میبرد ایشون تنهابادونفرازدوستانشون برا احمدی نژاد رائ جمع کرد و اخر کسانیکه رای به احمدی نزادندادن پست ومقامها روگرفتندوبچههاشونوبردن سرکار .شماشایداستادرو نشناسی ولی ایشون اهل پارتی نیس وماافتخارمیکنیم که دانش آموز استاد بودیم...استاد ماجوونا حمایتت میکنیم.یاحق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
حرف حق تلخ است....
درود بر چکنزادیان که همیشه زبان مردم فقیربوده برادر چک نژاد جماعت کوفه به فرزند فاطمه وقانکردند لیاقت مردم دنیاپرست همینه همین وضعیت ماهم باید بسوزیم با بقیه واقعا نمیدونم نسل جوان با ادعای زیاد کی قراره به روز فکر کنن وتصمیم بگیرن . احسنت
کوکبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
آقا ۲۰ساله چکارکردن خداوکیلی راست میگه یباربزارین یه اصلاح طلب بیاد ببینین چجورمیسازه استان رو. چک نژاد همیشه دنبال حرف حق بود اونایی که مخالف حرفاش هستن مطمنا منافعشان پیش کاندیدای مذکور هست
کوکبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
حق کاملا با دوست عزیز چک نژادیان هست تا این جماعت هستند از پیشرفت هیچ خبری نیس ...
اینا مث تیم فوتبال هستند بایدتعویض بشن نتیجه نگرفتند زور که نیست دوستان...
درود بر برادر بیزنی چکنزادیان
جشان زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
احسنت بر مرد نترس ...
البته نگاه کردم کوکبی مثال خوبی زد اینها همشون دقیقا شبیه تیم فوتبال هستند وقتی نتیجه نگرفتند بایدتعویض شوند ... یه عده ادم قدیمی هست فقط گیر دادن به همون جماعت و انگار قحط الرجال شده و به نسل جدید هرگز میدان نمیدهند...
نصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
چوب خدا صدا نداره...
شک نکنید نفرین جوانان و مردم فقیر پشت سر نماینده هاس همه اونا تاوان خواهند داد مردم درهمین دنیا عدالت خداوند رو خواهند دید نفرین برظالمان....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار