رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک از رها سازی دو بهله پرنده شکاری باحضورامام جمعه شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۶۲۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 07 July 2018

رها سازی دو بهله پرنده شکاری باحضورامام جمعه شهرستان آبیک

به گزارش تابناک قزوین،محمد ایران نژاد در این باره اظهار کرد: دو بهله پرنده شکاری سارگپه و دلیجه که مصدوم شده بودند، پس از تیمار با حضور حضرت حجت الاسلام امینی امام جمعه شهرستان آبیک در زیستگاههای کوهستانی حیات وحش منطقه آبیک رها سازی شد.

در حاشیه این رهاسازی امام جمعه شهرستان آبیک ضمن قدردانی از زحمات محیط بانان وکارشناسان حفاظت محیط زیست افزود: حفظ و حراست از محیط زیست امروزه کاری بسیار ارزشمند وشایسته تقدیر است که در دین اسلام توجه به محیط زیست سفارش شده و تاکید زیادی در قرآن کریم به این امر مهم شده است.

سید محمد امینی ادامه داد: همه مسئولین بایستی به اهمیت حفظ محیط زیست واقف بوده تا این منابع خدادادی برای آیندگان نیز باقی بماند واخلاق محیط زیستی بایستی در کل جامعه حاکم بوده و از تخریب و تعدی به محیط زیست جداً پرهیزگردد.

ایران نژاد ضمن تشکر از حضور امام جمعه در این برنامه نمادین افزود: انتظار داریم مسئولین در حفاظت از محیط زیست همواره همراه ما باشند چرا که حفاظت از محیط زیست یک وظیفه همگانی و فقط با مشارکت عموم می توان به حفظ و حراست از محیط زیست و جلوگیری از تخریب آن امیدوار بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آبیک در پایان از همه علاقمندان به طبیعت و حیات وحش درخواست کرد در صورت مشاهده وحوش مصدوم، مراتب را به ادارات محیط زیست اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار