انتقال صنایع از فارس به دو صورت است:یکی اینکه تصمیم از بالا گرفته می شود و این یعنی مدیران و مسئولان استان فارس قدرت و برش لازم برای لابی گری ندارند.دوم اینکه در فارس آنقدر جلوی پای تولیدکنندگان و صنعتگران سنگ اندازی می کنند که آن ها را فراری می دهند.
کد خبر: ۶۲۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ 05 July 2018

ساسان تاجگردون رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت:باید تلاش شود صنایع استان حفظ و از خروج آن ها از استان جلوگیری گردد.

وی افزود:از مسئولان استان تقاضا می شود چنانچه در هر صنعتی متوجه تحرکات برای خروج آن صنایع از فارس و انتقال به صنایع دیگر شدند مراتب را گزارش دهند تا جلوی این اقدام گرفته شود.

به گزارش تابناک فارس:کاش جناب تاجگردون می گفتند اگر صنایعی اقدام به خروج از استان کرد اول به دنبال دلیل این کار بگردند.

باید پرسید چه مشکلی در استان فارس وجود دارد که صنایع را یا می برند و یا خود صنایع فرار می کنند.

انتقال صنایع از فارس به دو صورت است:یکی اینکه تصمیم از بالا گرفته می شود و این یعنی مدیران و مسئولان استان فارس قدرت و برش لازم برای لابی گری ندارند.

دوم اینکه در فارس آنقدر جلوی پای تولیدکنندگان و صنعتگران سنگ اندازی می کنند که آن ها را فراری می دهند.

همچنین یداله رحمانی معاون اقتصادی استاندار فارس نیز با تاکید بر لزوم حمایت از تولیدات صنایع استان گفت: طبق مصوبات کارگروه های استانداری،‌ در صورت یکسان بودن قیمت و کیفیت کالاهای تولید داخل استان با تولیدات مشابه سایر استان ها دستگاه های اجرایی ملزمند تولیدات صنایع درون فارس را خریداری و استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار