مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد گفت: افزایش ۱۰۰ تومانی بهای بلیت قطار شهری مشهد در کمیسیون حمل و نقل و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در دست بررسی است.
کد خبر: ۶۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸ 15 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی قاسم طاهری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: همزمان با روز عید سعید فطر ساعات سرویس دهی قطار شهری مشهد مقدس افزایش پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در روز عید سعید فطر بویژه برای نمازگزاران عید فطر افزایش پیدا می‌کند، افزود: سرویس دهی به نمازگزاران در روز عید فطر یک ساعت زودتر آغاز و سر فاصله زمانی ورود قطار به ایستگاه نیز کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری مشهد با بیان اینکه سرویس دهی قطار شهری مشهد از ساعت 6 صبح آغاز می‌شود، تصریح کرد: در فاصله زمانی ساعت 6 تا 8 صبح فاصله زمانی ورود قطار به ایستگاه 7 دقیقه است.

وی با بیان اینکه قطار شهری مشهد در ماه مبارک رمضان فاصله زمانی ورود قطار شهری به ایستگاه‌ها در ساعات قبل از افطار به 5 دقیقه برسد، گفت: در حال حاضر نیز یک سوم از از واگن های ابتدایی و انتهایی قطار شهری مشهد به بانوان اختصاص پیدا کرده است.

طاهری بیشترین تردد و جابه جایی مسافر را در ایستگاه بسیج که منتهی به بارگاه منور رضوی دانست و گفت: روزانه در این ایستگاه 30 هزار زائر و مجاور جابه‌جا می‌شوند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: افزایش 100 تومانی بهای بلیت قطار شهری مشهد در کمیسیون حمل و نقل و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار