شهرستان کهگیلویه؛
نماینده کهگیلویه بزرگ در پیامی، تلاش های بی وقفه ی نیروهای مردمی، نیروهای امدادی، بسیج، ستاد مدیریت بحران، شورای تامین و دیگر نیروها در پی مهار آتش سوزی گسترده جنگل های بلوط شهرستان های لنده و بهمئی را خدا قوت گفت و به جهت خلق این حماسه به یاد ماندنی سپاسگزاری کرد.
کد خبر: ۶۲۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸ 23 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، نماینده کهگیلویه بزرگ در پیامی، تلاش های بی وقفه ی نیروهای مردمی، نیروهای امدادی، بسیج، ستاد مدیریت بحران، شورای تامین و دیگر نیروها در پی مهار آتش سوزی گسترده جنگل های بلوط شهرستان های لنده و بهمئی را خدا قوت گفت و به جهت خلق این حماسه به یاد ماندنی سپاسگزاری کرد و از مسئولان امر درخواست نمود ضمن آمادگی همه جانبه برای چنین حوادث احتمالی، با بررسی همه جانبه، در کمترین زمان ممکن علت و عوامل بروز این آتش سوزی مشخص گردد و با خاطیان و عوامل انسانی دخیل در آن برخورد لازم، قانونی و قاطع صورت پذیرد.

متن پیام عدل هاشمی پور در ادامه می آید؛

 

خدای بزرگ را شاکرم که آتش سوزی کوه های شهرستان لنده و بهمئی مهار شد تا این منابع غنی خدادادی بیش از این دچار زیان نگردند.

از تلاشهای بی وقفه مردم و مسئولان بویژه نیروهای امدادی، مردمی، بسیج، ستاد مدیریت بحران، شورای تامین، شرکت نفت، هوانیروز ارتش، صدا و سیما و اصحاب رسانه صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

از خداوند سبحان برای آنان و هر آنکس که در مهار این آتش سوزی زحمت کشیده، اجر و پاداش اخروی مسئلت دارم.

از مسئولان امر خواهانم ضمن آمادگی همه جانبه برای چنین حوادث احتمالی، با بررسی همه جانبه، در کمترین زمان ممکن علت و عوامل بروز این آتش سوزی مشخص گردد و با خاطیان و عوامل انسانی دخیل در آن برخورد لازم، قانونی و قاطع صورت پذیرد.

نظر به اهمیت و حساسیت موضوع نکاتی را یادآور میشوم امید است که مورد توجه جدی قرار گیرند.

بی شک، نقش جنگل در پویایی صنعت، اقتصاد و کشاورزی و حفظ و گسترش آن از ارکان اساسی توسعه پایدار و بطور کلی لازمه ادامه حیات است.

بنابراین تهیه برنامه مدون و علمی و تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ عمومی در زمینه های مختلف، بهره گیری از کارشناسان و صاحب نظران و استفاده ی بهینه از کاربری رسانه ها، اعم از دیداری، شنیداری و مکتوب یک ضرورت اجتناب ناپذیر و نیازمند تمهیدات لازم، اختصاص بودجه و برنامه ریزی لازم از سوی تصمیم سازان و متولیان امر است.

امیدوارم با عزم و اراده همگانی و بسیج امکانات استانی و ملی شاهد کاهش چشمگیر خسارت در این عرصه باشیم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
دیگه چیزی ازش نمونده اگه زودتداقدام میکردین زودترخاموش میشدمتاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار