معاون‌ وزیر نیرو :
همایون حائری اظهار کرد: تلاش ها و حمایت های شریعتی از صنعت برق در خوزستان راهگشایی برای بقیه کشور شده است، به همین خاطر روز ۱۹ خرداد تاریخ شروع مدیریت مصرف برق را پیشنهاد می کنیم روز مدیریت مصرف بنامیم.
کد خبر: ۶۲۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ 19 June 2018
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در جلسه شواری پایایی برق خوزستان گفت: کمبود آب نگران کننده بود و تنها موضوع مدیریت مصرف که اعمال شد این نگرانی را برطرف کرد، ما این تدبیر را مدیون شریعتی هستیم.
 
به گزارش"تابناک"؛ همایون حائری اظهار کرد: تلاش ها و حمایت های شریعتی از صنعت برق در خوزستان راهگشایی برای بقیه کشور شده است، به همین خاطر روز ۱۹ خرداد تاریخ شروع مدیریت مصرف برق را پیشنهاد می کنیم روز مدیریت مصرف بنامیم.
 
وی افزود: مدیریت مصرف شریعتی برای دیگر استان ها نیز دلگرمی شد، وی در موضوع مدیریت مصرف و کاهش پیک مصرف از من جلو تر است.
 
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: نتایج دستاوردهای اعمال مدیریت مصرف به صورت هفتگی در هئیت دولت گزارش می شود.
 
حائری اذعان کرد: بین ۳۹ شرکت توزیع برق کشور رتبه اول در صرفه جویی مربوط به توزیع برق اهواز و رتبه دوم متعلق به توزیع خوزستان است، صرفه جویی روزانه توزیع اهواز ۶۷۵ مگاوات است که دو برابر تولید برق نیروگاه رامین است که این همه هزینه بر است.
 
وی در پایان گفت: به خاطر تلاش های مدیریت استان و مدیران صنعت برق خوزستان در زمینه مدیریت مصرف، هر گونه اتفاقی هم که بیفتد به خوزستان محدودیت و خاموشی نخواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار