کهگیلویه؛
عدل هاشمی پور برای رفع مشکلات و تعیین و تکلیف هر چه زودتر طرح های مهم آبرسانی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با مدیر عامل آب و فاضلاب کشور دیدار کرد.
کد خبر: ۶۲۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۶ 20 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عدل هاشمی پور در دیدار با مدیر عامل آب و فاضلاب کشور و معاون وزیر نیرو اظهار داشت: مردم شریف شهرستان های چهارگانه در رابطه با آب آشامیدنی مشکلات اساسی دارند و فرسایشی شدن طرح ها و پروژه های آب منطقه ای و آبهای شهری و روستایی مردم را خسته کرده است.

نایب رئیس کمیسیون انرژی بیان کرد: به نتیجه رسیدن طرح های مذکور و نیاز مبرم مردم به آب آشامیدنی سالم یک ضرورت و نیازمند توجه جدی و بیش از پیش مسئولان است.

بر پایه این گزارش، در این جلسه که با حضور معاونت امور عمرانی استاندار و مدیران عامل آب منطقه ای و آبفای شهری و روستایی برگزار شد، تصمیمات و مصوبات زیر منعقد گردید؛

1_ تا نیمه اول تیرماه جاری پیمانکار پروژه آبرسانی از سد کوثر به شهرستان بهمئی با مدیریت آب منطقه ای استان تعیین تکلیف گردد.

2_ مبلغ 20 میلیارد تومان در سال 97 به این طرح اختصاص داده شده و بصورت صددرصد تخصیص یابد.

3_ یا توجه به مشکلات کمی و کیفی آب شرب شهرهای دهدشت و سوق، مقرر گردید که اولویت اول اجرای طرح آبرسانی از سد کوثر، شهرهای مذکور باشند و تمهیدات لازم جهت اجرای آن تا پایان شهریور 98 اندیشیده شود.

4_ نظر به مشکلات آب شرب مناطق دیشموک و چاروسا، ضروری است که مطالعات طرح آبرسانی از رودخانه گندمکار در کمترین زمان ممکن صورت پذیرد که در نیمه دوم سال 97 عملیات اجرایی آن آغاز گردد.

5_ بهره برداری هرچه سریعتر از تصفیه خانه آب شرب سرفاریاب، نیازمند توجه ویژه و اجرای راهکارهای اصولی و عملی است که تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید.

در پایان این جلسه، مهندس جانباز ضمن تشکر از پیگیری ها و جدیت نماینده کهگیلویه، بر اجرا و عملیاتی نمودن مصوبات جلسه تأکید نمود.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سردار مردعمل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
خداقوت سردار پاینده باشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار