پروازهای فرودگاه یاسوج از روز پنج شنبه برقرار می شود.
کد خبر: ۶۲۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰ 19 June 2018
رئیس فرودگاه یاسوج با اعلام این خبر گفت: پروازهای فرودگاه یاسوج پس از چند روز وقفه روز پنج شنبه 31 خرداد از سر گرفته می شود.

علی محسنیان بیان کرد: بدون شک توسعه پروازها منوط به استقبال مردم است، هرچقدر استقبال زیاد باشد بدون شک پروازها به صورت روزانه در 7 روز هفته خواهد بود.

محسنیان افزود: اگر استقبال خوبی از پروازهای فرودگاه یاسوج بشود در آینده نزدیک میتوانیم پروازهای عصرگاهی را نیز برای مسافران گرامی تدارک ببینیم.

رئیس فرودگاه یاسوج گفت: قیمت ها مناسب است البته باز هم تعدیل شده است و بسیار مناسب تر از برخی پروازهای فرودگاه های همجوار است.

وی گفت: بدون شک رونق گرفتن پروازهای فرودگاه یاسوج میتواند توسعه مستقیم و غیر مستقیم مرکز استان و سایر مناطق استان را در پی داشته باشد، بنابراین سود حمایت از این پروازها مستقیماً برای خود مردم عزیز خواهد بود.

وی در خصوص تغییر مسیر پروازی نیز گفت: مسیر پروازی یاسوج فی النفسه مشکلی ندارد، بسیاری از مسیرهای پروازی کشور بر فراز کوه ها است، هواپیمای جدید یاسوج با ارتفاع استاندار و بسیار بالایی پرواز می کند و زمان پرواز نیز حدود یک ساعت است.

محسنیان افزود: البته برای اطمینمان بخشی بیشتر به مردم دنبال تغییر مسیر هستیم اما این اقدام زمانبر است.

محسنیان ادامه داد:  امبرائر جزو 5 شرکت برتر سازنده جت در دنیا است و در بسیاری از مسیرهای اروپا و آمریکا از این نوع جت ها استفاده می شود./ بویر نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار