مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی همای رحمت و بهره مندی بیش از 21هزار نفر در ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۱ 19 June 2018

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: طرح ملی همای رحمت با رویکرد گستراندن سفره‌های مهربانی و توزیع بسته‌های غذایی در بین اقشار محروم در استان کرمان اجرا شده است.

فلاح با اشاره به هدف از اجرای این طرح در خصوص هدایت کمک‌های مردمی با توجه به فضای معنوی ماه مبارک رمضان در راستای حمایت از خانواده‌های محروم افزود: در ماه رمضان تا کنون تعداد ۳۲۷۹ سبد غذایی به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۵۴۱ میلیون و ۳۲۰ هزار ریال در بین خانواده‌های کم بضاعت و بیمار توزیع شده است.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری ۲۳ شعبه، ۱۴ خانه هلال در خصوص اجرای طرح ملی همای رحمت بیان کرد: خوشبختانه در این ماه ۷۳ سفره افطاری شهری و روستایی برای ۴ هزار ۶۷۲ روزه دار نیازمند به ارزش یک میلیارد و ۲۶۱ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال در سطح استان گسترانیده شده است.

وی به برپایی ایستگاه سلامت در ماه مبارک رمضان توسط شعب جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و ادامه داد: با همکاری جمعی از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب جمعیت هلال احمر ۵۳ ایستگاه سلامت در سراسر استان با ارائه خدمات ویزیت و پرستاری برپا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در پایان به برنامه اهدای خون اشاره کرد و افزود: اعضای داوطلب و پرسنل جمعیت هلال احمر در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۹۵ هزار سی سی خون خود را به بیماران اهدا کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار