رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای طرح تابستانی سال ۹۷ از ۲۴ خردادماه تا پایان شهریور ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵ 19 June 2018

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در این طرح همه دستگاه های امدادی و خدماتی استان آماده تامین امنیت سفرهای تابستانی به استان ایلام می باشند.

وی افزود: در طرح تابستانی سال جاری ماموران پلیس راه در قالب تیم های گشتی محسوس و نامحسوس تامین امنیت و پوشش ترافیک سفرهای برون شهری را بر عهده دارند.

سرهنگ همتی زاده تصریح کرد: طبق تجزیه و تحلیل های بعمل آمده بیشتر تصادفات بوقوع پیوسته در طرح تابستانی سال گذشته واژگونی و خروج از جاده وسایل نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده که می طلبد رانندگان عزیز با ظهور اولین علائم خواب آلودگی اتومبیل خود را در اولین توقف گاه مناسب متوقف کرده و با پیاده شدن و استنشاق هوای تازه از وقوع یک فاجعه پیشگیری و پس از بدست آوردن آمادگی و رفع خستگی مجددا شروع به رانندگی کنند.

وی یادآور شد: پلیس راه استان ایلام در طول مدت اجرای این طرح جهت پیشگیری از تصادفات اقدام به تشدید کنترل ناوگان عمومی مسافربری،توقیف خودروهای دارای ۲تخلف همزمان،اعزام ماموران نامحسوس پلیس راه در قالب مسافر در اتوبوس ها جهت رصد کردن عملکرد رانندگان و برخورد با تخلفات آنها،کنترل سلامت رانندگان ناوگان عمومی(اخذ تست اعتیاد و الکل)، توقیف موتورسیکلت های متخلف، برخورد با خودروهای حامل بار در قسمت عقب بار و برخورد با تخلفات حادثه ساز که خط قرمز ماموران پلیس راه بوده اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راه ایلام در پایان گفت: از رانندگان عزیز تقاضا می شود ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی،توجه به توصیه های پلیسی و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب بی مورد ، با ماموران پلیس راه در طول محورها نهایت همکاری را داشته باشند تا سفری خوش را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار