کد خبر: ۶۱۹۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ 17 June 2018

به قلم سردبیر|خبر، تلخ، سنگین و فاجعه‌آمیز است؛ تجاوز.
شایعات در خصوص این خبر و حواشی آن در ایرانشهر زیاد است و از انکار کل ماجرا تا فاجعه‌ای انسانی چیزهای مختلفی شنیده می‌شود.
شاید به جرات بتوان گفت بهترین موضع را در این خصوص نبی بخش داودی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ایرانشهر در اولین ساعات اداری روز یکشنبه 27 خرداد اتخاذ کرده که علاوه بر اعلام اقدامات حاکمیت در خصوص برخورد با متخلفین وجنایت‌کاران، سعی در آرام نمودن فضا نموده و همگان را به صبر دعوت کرده است تا نتیجه که مطمئناً اشد مجازات خاطیان خواهد بود به اطلاع عموم برسد.
به عنوان یک مخاطب جامعه خبری معتقدم ما شهروندان سیستان و بلوچستان در حین اینکه باید به شدت حامی حقوق اقشار در معرض آسیب و قربانیان این ماجرا باشیم، نباید فراموش کنیم که برخی توئیت‌ها و کامنت‌های ما در فضای مجازی سبب هتک حرمت از شهری می‌شود که نامش هموزن ایران است.
اینکه برخی از این جنایات در ماه مبارک رمضان اتفاق افتاده، نباید منکر فضای سراسر روحانی سیستان و بلوچستان و ایرانشهر من گردد.
تمدن در بمپور ایرانشهر من همزمان با کرمان و سمنان پای گرفته است. در ایرانشهر من شیعه و سنی در کنار هم به آرامی زندگی می کنند و حتی با هم ازدواج می‌کنند و نماد عینی وحدت را به رخ می‌کشند. اولین فرماندار اهل سنت کشور در شهر من است، نبی‌بخش داودی؛ معلمی که جز آرامش، صلح و دوستی برای همگان چیزی نمی‌خواهد، کافی است ساعتی همنشین وی شوید تا عاشق جهان‌بینی این معلم پیشکسوت در ردای یک سیاست‌مدار شوید. در ایرانشهر من در ماه رمضان پیر و جوان مشتاقانه به پای سفره سحرو افطار و قرآن و نماز می‌شتابند و شاهد آن کوچه‌های خلوت شهر و بازارهای خالی از کاسب و خریدار در مواقع نماز است.
ایرانشهر من به نوعی مرکزیت استانم را دارد و از شرق و غرب با دو مرز استان به یک اندازه و از شمال و جنوب نیز تقریبا در مرکز استانم قرار گرفته است، ایرانشهر را چهارراه ارتباطی می‌نامند، حال اینکه نادانی در گوشه‌ای از این شهر به گناهی زشت دامن آلوده کرده و درین بزم شیطانی چند دوست جاهل یاریش کرده‌اند نباید سبب تجاوز آشکار به ایرانشهر من در فضای مجازی شود.
نویسنده با درخواست اشد مجازات برای مرتکبین این اعمال شیطانی از مراجع قضایی به علت هتک حرمت زن و دختر مسلمان در درجه اول و هتک حرمت شهر و استانم در درجه دوم معتقد است همه ما شهروندان فضای مجازی به ازای هر کامنت و توئیتی که در این فضا می‌گذاریم مسئولیم؛ قبل از قانون پیش وجدانمان و هویت اجدادیمان. نباشد ما اهل سیستان و بلوچستان که به ناموس‌پرستی شهره آفاقیم سبب شویم کیان استانمان به لکه ننگ آلوده شود، آن هم از طرف دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و تریبون‌هایی که این روزها خوب بلدند حنجره بدرند و برای اختلاف افکنی و به زعم خود تضعیف نظام در پوشش تظلم‌خواهی فریاد بکشند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
زنده باد ايرانشهر عزيز ما . از ايرانم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار