عدل هاشمی پور خبر داد؛
نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده وزارت نفت ۶ میلیارد تومان برای جاده ارتباطی تنگ چویل با هدف اتصال باغملک استان خوزستان و دیشموک کهگیلویه و بویراحمد و همچنین 300 میلیون تومان برای تکمیل درمانگاه فرهنگیان در دهدشت اختصاص یافت.
کد خبر: ۶۱۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۵ 17 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و به دستور مسئولان ارشد وزارت نفت 6 میلیارد تومان برای پروژه جاده ارتباطی باغملک استان خوزستان به دیشموک کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

نماینده کهگیلویه بزرگ از اخذ مجوز پذیرش سهمیه بومی داوطلبان شهرستان بهمئی در آزمون استخدامی پتروشیمی بیدبلند خبر داد و ابراز داشت: داشتن این سهمیه برای جوانان این دیار با وجود 80 حلقه چاه نفتی در بهمئی و فارغ التحصیلان دانشگاهی قانونی و حق مردم این دیار است.

هاشمی‌پور با اشاره به ضرورت نگاه ویژه وزارت نفت به مسکلات موجود در شهرستان بهمئی بیان کرد: فقر و محرومیت در شهرستانی با 80 حلقه چاه نفتی زیبنده نیست و باید متولیان امر برای رفع کاستی‌ها و تحقق خواسته‌های به‌حق مردم تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشستی که با وزیر آموزش و پرورش داشتم 300 میلیون تومان برای تجهیز درمانگاه فرهنگیان دهدشت اختصاص یافت و مقرر شد خوابگاه شبانه روزی چاروسا و مدرسه دم تنگ لنده تکمیل و 10 دستگاه کانس نیز برای روستاهی فاقد مدرسه در کهگیلویه بزرگ تامین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار