استان اردبیل قابلیت‌های کم‌نظیر گردشگری دارد
استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر تسهیل می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵ 16 June 2018

به گزارش تابناک اردبیل، اکبر بهنامجو اظهار داشت: درحال حاضر عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در شهر هیر (اردبیل) آغاز شده و عملیات اجرایی این پروژه تسهیل می‌شود.

بهنامجو افزود: حمایت همه جانبه‌ای از سرمایه‌گذار پل شیشه‌ای هیر وجود دارد تا این پروژه درمدت زمان مشخص شده به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل از برنامه‌ریزی مناسب برای توسعه بخش گردشگری استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی اولویت اساسی است.

وی گفت: استان اردبیل قابلیتهای کم نظیری در حوزه گردشگری داشته و در واقع گردشگری محور توسعه اقتصادی استان است  که ضروری است به منظور جذب و ماندگاری گردشگران بازار جدیدی در صنعت گردشگری اردبیل تعریف شده و طرح های خلاقانه و متفاوت به نسبت سال های گذشته عملیاتی شود.

استاندار اردبیل با تاکید به اینکه گردشگر به دنبال ایده خلاقانه و متفاوت است، متذکر شد: انتظار می رود تمامی دستگاه های اجرایی به این مهم توجه داشته و برای عملیاتی شدن طرح های جدید و خلاقانه اهتمام داشته و با اداره کل میراث فرهنگی استان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانع توسعه گردشگری استان ادامه داد: استانداری آماده حمایت از طرح های مختلف گردشگری کودک و گردشگری طبیعت است و لازم است از فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران حمایت لازم صورت گیرد تا ایده های خلاقانه را بتوان پیاده سازی کرد.

بهنامجو تدوین بسته سرمایه گذاری گردشگری در این استان را اقدام مثبتی توصیف کرد و خواستار حمایت واقعی سرمایه گذاران استان شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
بدون زیرساخت گردشگری معنایی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
فقط توریستهای خارجی ارزاوری میتونه داشته باشه وگرنه مسافرهای داخلی یه روزنمیمونه چادرمیزنه بااشغالش محیط زیست روهم نابودمیکنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار