سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان گفت: انسان ها به واسطه انسان بودن خود قابل احترامند و نه الزاما به واسطه دین و آیین شان. انسان ها حق مخالفت، آزادی عقیده و بیان را دارند. حسین یارمحمدیان در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان بابیان اینکه مسئله اقتصادی یک موضوع امنیتی است، اظهار کرد: آزادی عقیده و بیان که جوامع بشری امروز دنبال آن هستند در دین مبین اسلام وجود دارد. باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنیم، دولت هایی که به رفاه اقتصادی مردم توجه می کنند یک مرحله بالاتر قرار دارند. همچنین انسان ها به واسطه انسان بودن خود قابل احترامند و نه الزاما به واسطه دین و آیین شان. به انسان ها احترام بگذارید ، انسان ها حق مخالفت، حق آزادی عقیده و بیان و اظهار نظر دارند.
کد خبر: ۶۱۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 14 June 2018

به گزارش تابناک اصفهان : حسین یارمحمدیان در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان گلپایگان بابیان اینکه مسئله اقتصادی یک موضوع امنیتی است، اظهار کرد: آزادی عقیده و بیان که جوامع بشری امروز دنبال آن هستند در دین مبین اسلام وجود دارد. باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنیم، دولت هایی که به رفاه  اقتصادی مردم توجه می کنند یک مرحله بالاتر قرار دارند. همچنین انسان ها به واسطه انسان بودن خود قابل احترامند و نه الزاما به واسطه دین و آیین شان. به انسان ها احترام بگذارید ، انسان ها حق مخالفت، حق آزادی عقیده و بیان و اظهار نظر دارند.

وی ادامه داد: یک فرماندار می گوید من رئیس اجرایی شهرستان هستم و حقی دارم، اما امروز سنت شکنی کنیم و از تکلیف صحبت کنیم، هرچه حق بالاتر باشد تکلیف هم بیشتر است. همه دستگاه های اجرایی  به خصوص فرمانداری باید درهمه حوزه ها پاسخگوی مردم باشند و نمی شود که بگوییم به ما ربطی ندارد.

سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: استاندار اصفهان شعار کار ، کار و کار را مطرح کردند و بنده اخلاقا ، شرعا و عقلا خودم را متعهد به این شعار می دانم . به صورت شبانه روزی به مردم گلپایگان خدمت کنیم، یک کارمند می تواند بگوید من هشت ساعت کار می کنم و ساعت دو به خانه ام می روم ولی یک مدیر شهرستان نمی تواند این حرف را بزند، زیرا  پست مدیریت یعنی همت و اگر کسی می خواهد هشت ساعت کار کند پست کارشناسی بگیرد.

یارمحمدیان افزود: در کشورهای پیشرفته صنعتی درب اتاق مدیران به روی دو قشر صاحبان علمی که به خلاقیت و نوآوری و توسعه منجر شود و  صاحبان سرمایه باز است. این شعار مرگ بر سرمایه دار  که در ابتدا داده می شد شعار غلطی است ، امروز باید دست سرمایه گذار را ببوسیم و از آنها دعوت کنیم. فرمانداری در حوزه شهرستان، استانداری در سطح استان و دستگاه های ملی در سطح کشور باید جذب سرمایه گذار کنند تا بتوانیم سرمایه را وارد ایران کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در برخی از کشورهای پیشرفته صدور مجوزها به شش ساعت رسیده است. آیا ما در طی شش ماه می توانیم مجوز بگیریم؟ جذب اعتماد عمومی مسأله بسیار مهمی است.

سرپرست فرمانداری گلپایگان یادآورشد: باید اتاق فکری تشکیل شود که اعضایش الزاما منصوب فرماندار نباشند تا بعضا نظرات مخالف با فرمانداری داشته باشند و بتوانند راحت مطالب خودشان را بیان کنند.

 یارمحمدیان تصریح کرد: همه ما جوان باوری داریم، اما جوان یاوری  نداریم، می گوییم جوان ها بیایند  ولی چه کسی عمل می کند؟ استاندار اصفهان به این مسئله  عمل کرد، وی  علاوه بر جوان باوری، جوان یاور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار