معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان :
به گزارش تابناک سمنان ،به منظور گسترش همکاریهای علمی – پژوهشی و فناوری، تفاهم نامه ای بین دانشگاه سمنان و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی کشور منعقد شد .
کد خبر: ۶۱۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶ 14 June 2018
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ،معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت :  این تفاهم نامه به امضاء دکتر مسعود نصیری زرندی سرپرست دانشگاه سمنان و مهندس امید شهیدی نیا مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی رسیده است.
دکتر علی حقیقی اصل، تقويت و توسعه همكاري هاي في مابين با هدف دسترسي و بكار گيري دانش فني روز در اجراي طرح هاي پژوهشي، مطالعاتي، توسعه اي، كاربردي، مشاوره اي و آموزشي در موضوعات مرتبط با نيازهاي دو طرف را از موضوعات اصلی تفاهم نامه مبادله شده عنوان کرد .
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه  سمنان ، انجام طرح هاي تحقيقاتي مورد نياز، ايجاد زمينه مناسب برای بهره گيري از توانمنديها و ارائه خدمات آموزشي و پژوهشي ، حمايت از پايان نامه هاي تحصيلات تكميلي با موضوعات مرتبط با نياز هاي طرفین ،  برگزاري سمينار ها ، كارگاه هاي آموزشي و همكاري در برگزاري همايش‌ها را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت : اين تفاهم نامه به مدت سه سال قابل اجراست .
دکتر حقیقی اصل با اشاره به فعالیت  دانشکده های فنی مهندسی، علوم پایه و پردیس علوم و فناوری های نوین در دانشگاه سمنان گفت : وجود این دانشکده ها پتانسیل خوبی برای ارتباط دانشگاه  با بخش صنعت در استان و کشور محسوب می شود .

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار