مدیر کل محیط زیست استان قزوین:
مدیر کل محیط زیست استان قزوین گفت: چون مطالعات محیط زیستی در این پروژه به صورت ناقص انجام شده است سبب شده که این پروژه تعطیل شود.
کد خبر: ۶۱۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ 13 June 2018

نبود مطالعات محیط زیستی رهاورد تعطیلی پروژه راه قزوین-کلاچای

به گزارش تابناک قزوین، حسن پسندیده پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به تجمع امروز کارگران شرکت خاتم الانبیاء در اعتراض به تعطیلی پروژه راه قزوین-کلاچای اظهار کرد: پروژه راه قزوین-کلاچای به  یک پروژه ملی است که احداث راه‌های اصلی نیازمند مطالعات محیط زیستی است از سوی دیگر، احداث این جاده به دهه 80 برمی‌گردد که به دلایل مختلف مورد پیگیری قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: چون مطالعات محیط زیستی در این پروژه به صورت ناقص انجام شده است سبب شده که این پروژه تعطیل شود.


پسندیده با بیان اینکه  پروژه راه قزوین-کلاچای باید دارای مطالعات محیط زیستی بین استان‌های قزوین و گیلان  است اضافه کرد: ضروری است با مطالعه ای عمیق این پروژه را مورد بحث و بررسی قرار داد بر همبن مبنا از دو هفته گذشته این تحقیقات صورت گرفته است.
 

به گفته این مقام مسئول،این جاده باید به شکلی احداث شود که دارای کمترین آسیب های زیست محیطی باشد ولی چون این پروژه دارای مطالعات زیست محیطی نبوده با تعطیلی روبرو شده است.
 
 
مدیرکل محیط زیست استان قزوین بیان کرد: نشست کارشناسی این پروژه صبح امروز(چهارشنبه) با حضور مشاور طرح و نمایندگان وزارت راه و نمایندگان دو استان برگزار شده است تا جاده ای معقول و بهینه احداث شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار