مراسم روزجهانی قدس با حضور پرشکوه مردم ولایتمدار درشهردهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۹ 09 June 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه در جمع راهپیمان روز جهانی قدس ابراز داشت: قدس متعلق به مسلمانان است و با ایستادگی  قبله اول مسلمانان به آنها باز خواهد گشت.

حجت الاسلام حسینی طلب اظهار داشت: متاسفانه امروز جوانان فلسطینی آماج حمله انسان نماهای عالم قرار میگیرند و در تظاهرات برای گرفتن حق خود به شهادت می رسند.

وی افزود: تعصب بارتر از این است که حاکمان نالایق مکه و مدینه در مرکزجهان اسلام نه تنها توجهی به مسلمانان نمیکنند بلکه همراه با اسراییل و آمریکا سعی در مقابله با مرکز جبهه مقاومت مینمایند.

حسینی طلب ادامه داد: فرمانده واقعی صهیونیست ها با اشباح الرجال ال سعود رقص شمشیر کرده و آنها را گاوشیرده خطاب میکند.

وی گفت: عربستان سعودی جایگاه تولید تروریست برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی شده و آن چیزی که امروز از تروریست مشاهده میکنیم دستهای عربستان وهابی است.

وی با انتقاد از حکام جاهل و وهابی عربستان تصریح کرد: برخی از فعالان و آگاهان اسلامی در قضیه فلسطین سکوت اختیار کرده اند اما ما تنها کشوری هستیم که تحت ولایت قران ایستاده ایم و در برابر ظلم فریاد میکشیم وهل من مبارز سر میدهیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه در پایان سخنان خود گفت: همانطور که امام خمینی وعده داده است اسراییل از صحنه روزگار محو خواهد شد و امروز امام خامنه ای نیز نوید داده که در سال های آینده اثری از اسرائیل نخواهدبود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار